תושב אשקלון בן 73 לא חוסן נגד נגיף הקורונה ונפטר אמש; וגם: כמה חולי קורונה מאושפזים בברזילי | כל הפרטים

הבוקר הודיע המרכז הרפואי ברזילי על מספר חולי הקורונה המאושפזים בבית הרפואה. בהודעה נמסר כי אמש נפטר כתוצאה מהנגיף אדם כבן 73, תושב אשקלון, לאחר שלא חוסן נגד הנגיף.

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר: "עדכון נתוני קורונה במרכז הרפואי ברזילי נכון לבוקר זה: בבית החולים מאושפזים 49 חולים, מתוכם 3 במצב קריטי, 28 במצב קשה, 13 מתוכם מחוסנים ו-15 אינם מחוסנים, 5 במצב בינוני, 13 במצב קל.

לצערנו הרב, אתמול נקבע מותו של תושב אשקלון בן 73, שהיה במצב קריטי ולא מחוסן כנגד הנגיף.
אנו משתתפים בצער המשפחה".

בתוך כך מעדכנת עיריית אשקלון על מימדי התחלואה בעיר, כאשר ציון הרמזור בעיר הינו 8.2 – אדום.

בהודעת עיריית אשקלון נכתב: "נתוני התחלואה: 1,137 חולים פעילים, 890 חולים חדשים בשבעת הימים אחרונים. אחוז החיוביים בשבוע האחרון עומד על 7.1% מתוך 12,600 בדיקות.

על מנת להתמודד עם ההתפרצות המחודשת של הנגיף יתקיימו בדיקות קורונה באולם הספורט מקיף אמית ב׳, ברחוב יצחק בן צבי 6, בימים ראשון, שני, רביעי ושישי בין השעות 08:00 עד 16:00".

עוד מודיעה העירייה כי היום ייערך יום חיסונים לכלל התושבים: "היום, ראשון, בין השעות 16:00 עד 22:00 לבני 12 ומעלה (כולל חיסון שלישי לבני 60 ומעלה) באשכול פיס אשקלון (בן צבי 2). לחברי כל קופות החולים, ללא צורך בהפניה או בהרשמה.

רשת ׳אורט׳ תקיים יום חיסונים מחר, שני, בבית הספר אורט אפרידר בין השעות 15:00-19:00 לכלל התלמידים.

עיריית אשקלון וראש העיר קוראים לתושבים להגיע ולהתחסן על מנת להרחיב את מעגל המתחסנים העירוני ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, הכוללות עטיית מסכת פה ואף באופן תקין, שמירה על תקופת הבידוד במלואה במידה ונדרשתם לכך ושמירה על הנחיות הבידוד לשבים מחו״ל.

זכרו, בכל מצב של פיתוח תסמינים יש לגשת מיד ולהיבדק על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה".

מחלקת קורונה ברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד

נפתחה ההרשמה לקבלת מלגות לאברכים | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן