בדרך לכתב אישום: הצהרת תובע הוגשה נגד חשוד תושב אשקלון בחשד לסחיטה באיומים ברשת | כל הפרטים

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

הצהרת תובע – הוגשה נגד חשוד כבן 22 תושב אשקלון, לאחר חקירה שניהלה נגדו המשטרה בחשד שניסה לסחוט באיומים כספים מעשרות אנשים ברשת האינטרנט, לאחר שהציג עצמו כקטינה וניהל עמם התכתבויות בעלות אופי מיני.

ראשיתה של חקירת המשטרה בתלונה שהתקבלה במשטרה ע"י רב בעיר קריית מלאכי, לפיו יצר עמו קשר אדם שאינו מכיר, והחל לאיים עליו כי אם לא יעביר לידיו סכום כסף של אלפי שקלים, יפיץ אודותיו מידע כי הוא ביצע עבירות מין בקטינים.

חוקרי תחנת קרית מלאכי, שהצליחו להתחקות אחר זהות החשוד, עצרו אותו במהלך פעילות מתוחכמת, לחקירה שנמשכה לאורך השבועיים האחרונים והסתעפה לעשרות מקרים נוספים בהם פעל באותו דפוס פעולה.

עפ"י ממצאי החקירה, החשוד פעל בשיטתיות באתרי צ'אט תחת פרופיל של נערה קטינה, והצליח 'ללכוד' 8 גברים מתוך כ- 30, עמם יזם התכתבויות שעברו מהר מאוד לשלב אינטימי תוך שליחת תמונות והצעות מיניות, כל זאת תוך שמציג עצמו כקטינה.

בשלב זה, עפ"י החשד עבר החשוד לשלב הסחיטה תוך דרישת תשלום מאותם גברים, ואיים כי אם לא יענו לדרישותיו יפיץ שמם ואת ההתכתבויות המיניות עם הקטינה לכאורה.

במהלך החקירה שהתנהלה, הצליחו חוקרי המשטרה להגיע לזהותם של 8 גברים עמם הצליח החשוד לנהל התכתבויות בעלות אופי מיני, והם זומנו גם כן לחקירה לאור החשד שעלה נגדם בגין ניהול ההתכתבויות עם קטינה לכאורה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית המשפט במסגרת הארכת מעצרו עד למועד הצפוי להגשת כתב האישום ע"י הפרקליטות.

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

משרד הבריאות מודיע: בדיקות קורונה מהירות ביתיות אינן מועילות לתו השמח

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן