מדהים! אקזיט הצדקה של משפחת אלעזרא וחבריהם באירוע ההוקרה לברזילי אמש – כמעט 30 מיליון ש"ח בפחות מ 10 דקות – ומי הפתיע את כולם?

אירוע ההוקרה למרכז הרפואי ברזילי נערך אמש ב'דולוס' ב'מרינה מול' I אירוע מדהים באולם החדש על שפת הים I הפתעת הערב: קרוב ל 30 מיליון ש"ח תרומה לברזילי תוך פחות מ 10 דקות I כל הפרטים ומי ומי היו שם?

אמש התקיים באולם 'דולוס' החדש במרינה מול באשקלון אירוע ההוקרה לצוותים הרפואיים של המרכז הרפואי ברזילי.

במהלך האירוע קיבלו הנוכחים סקירה על פעילות המרכז הרפואי במהלך השנים האחרונות, בהם עסקו במרץ בטיפול בקורונה, מבצעים צבאיים ועוד, לצד עבודה בשגרה כשכלים רבים חסרים לאנשי הצוות.

בשלב מסויים, לאחר שמנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ' יניב שרר הציג למשתתפים את העליות השונות של המתקנים שחסרים למרכז, עלה לבמה הפילנטרופ אלי אלעזרא ובבת אחת הפך את האירוע כולו לאירוע צדקה למען תושבי האזור הנעזרים בשירותי המרכז הרפואי ברזילי.

ערב ההוקרה לברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד

משפחת אלעזרא, לה קשר חם עם המרכז, זכתה במרוצת השנים לסייע רבות לפיתוח המרכז הרפואי, ולאחר כמה מילים אלעזרא הדהים את הנוכחים כשאמר שהוא תורם מיליון ש"ח להנהלת המרכז.

מיד לאחר מכן הוא העלה לבמה את בנו שהוסיף מיליון ש"ח נוספים, אלעזרא המשיך והעלה גם את האחיין שהודיע על עוד מיליון ש"ח לטובת פיתוח ברזילי.

חוברת העליות של המרכז הרפואי ברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד

משפחת אלעזרא שאוהבת לסייע רבות, החליטה לגייס חברים נוספים לתרומות לברזילי וגייסו את קבוצת כלמביל, קבוצת דלק, חברות הרכבים קיה, רנו ועוד… שהוסיפו ותרמו מיליוני ש"ח.

לסיום, אלעזרא הדהים את כולם, קרא לחברו והמתחרה מס' 1 ( תחרות בריאה, הם חברים…. ) יוסי דהן, הבעלים של 'אלדן' שהודיע על תרומה של 21 מיליון ש"ח למרכז הרפואי ברזילי.

באירוע נכחו גם תושבים רבים מאשקלון ומחוצה לה ובהם: דורית אלעזרא, שמעון אלעזרא, רה"ע לשעבר רוני מהצרי, רה"ע תומר גלאם, חברי מועצת העיר שי רובין, משה אטיאס, אברהם עשור, יו"ר לשכת עו"ד במחוז דרום עו"ד אלעד דנוך, עו"ד משה ג'רפי, רב המועצה האזורית חוף אשקלון והמועמד לתפקיד רב העיר אשקלון הרב יעקב אביטן שליט"א, איש העסקים יורם בנבנישתי, רו"ח שבתאי בירן ועוד רבים נוספים שלקחו חלק באירוע הנפלא אמש.

איפה חונה פקח של העירייה שיוצא לחלק דו"חות לרכבים שחונים על המדרכה באדום לבן?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן