עיריית אשקלון החלה השבוע במבצע הסברה ואכיפה נרחב

מבצע הסברה של עיריית אשקלון

במסגרת מבצע הסברה ואכיפה שמתקיים השבוע באשקלון, ראש העיר קורא לתושבים: "להגיע ולהתחסן על מנת להרחיב את מעגל המתחסנים העירוני ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות כדי שנוכל לשמור על השגרה וליהנות מאירועי הקיץ"

מבצע הסברה של עיריית אשקלון

על רקע ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה ברחבי הארץ בכלל ובאשקלון בפרט הנחה ראש העיר, תומר גלאם להגביר את האכיפה ולקיים מערך ההסברה נרחב ברחבי העיר.

עיריית אשקלון בהובלת אגף הפיקוח העירוני, אגף ביטחון ושירותי חירום והממונה לקורונה בעיר, ד"ר מיכאל שאפירו, החלו בהפצת מידע של ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, לצורך הסברת החשיבות בהקפדה על ההנחיות.

המסרים מופצים באמצעות תליית כרזות במקודים מרכזיים, חלוקת עלונים, כריזה ברחבי אשקלון, הודעות לתושבים, קיום יום חיסונים בשיתוף משרד הבריאות ומד״א, לקהל הרחב ולבני נוער בגילי 12-16 וחידוש פעילותו של מתחם הבדיקות באולם הספורט 'יגאל אלון'.

פוטנציאל החיסונים העירוני מצביע על כך שנכון להיום 62% משכבת הגיל 12-15 אינם מחוסנים ו-10% משכבת הגיל 16-19 אינם מחוסנים גם הם.

בימים אלה, אנו נמצאים בשיאו של החופש הגדול והתחלנו עם אירועי הקיץ, חשוב לציין, אירועי הקיץ יהיו כפופים לתו הירוק בהתאם להוראות משרד הבריאות. לכן, ילדים מתחת לגיל 12 שאינם זכאים לחיסון יצטרכו להציג תעודת מחלים או בדיקה שלילית בתוקף. מלבד זאת, גם ילדים מעל גיל 12 ובוגרים ידרשו בהצגת תעודת מתחסן או בדיקה שלילית או תעודת מחלים. על כן, עיריית אשקלון קוראת לכלל תושביה הזכאים לחיסון לגשת ולהתחסן עוד היום.

כמו כן, ההנחיות כוללות עטיית מסכת פה ואף באופן תקין, שמירה על תקופת הבידוד במלואה במידה ונדרשתם לכך ושמירה על הנחיות הבידוד לשבים מחו״ל.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: ״תושבות ותושבים יקרים, בעקבות ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה אני פונה אליכם, הקפידו על ההנחיות, התחסנו ויחד נשמור על הסובבים אותנו ועל השגרה.

אנו נמצאים בשיאו של החופש הגדול עם תוכנית קיץ מלאה בהופעות וחוויות שטרם נראו כמותן בעיר, רק אם נשמור על ההנחיות נוכל להבטיח שנוכל ליהנות מהמופעים ומהאירועים ללא הגבלות. בואו נשמור יחד על אשקלון ״.

נער כבן 14 נפצע קשה מפגיעת רכב בזמן שהחליק על סקטבורד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן