עדים לטרור: משלחת שגרירים בהובלת השגריר ארדן סיירה בעוטף עזה ובמנהרת טרור של חמאס

השגרירים בביקור בכיפת ברזל

עדים לטרור: לאחר מבצע שומר החומות, משלחת השגרירים שמוביל השגריר ארדן סיירה בעוטף עזה ובמנהרת טרור של ארגון הטרור חמאס

שגריר ישראל באו"ם ובארה"ב גלעד ארדן אמר לאחר הביקור: "לאחר מבצע שומר החומות הזמנתי את משלחת השגרירים לראות ולשמוע את האמת על מה שקורה כאן – אני בטוח שאחרי הסיור הזה השגרירים יפעלו יחד איתי כדי שהעמדות שיוצאות מהאו״ם לא יהיו מעוותות ומוטות כמו אלה ששמענו בזמן המבצע.

אמשיך להילחם כדי שהעיוותים המוסריים באו״ם- יתוקנו וכדי שהאו״ם לא ימשיך להשוות בין דמוקרטיה מתגוננת כמו ישראל לארגון טרור רצחני כמו חמאס.״

היום התקיים סיור של משלחת השגרירים המבקרת בארץ בהובלת שגריר ישראל בארה"ב ובאו"ם גלעד ארדן במרחב עוטף עזה ופיקוד הדרום.

השגריר ארדן בביקור בכיפת ברזל
צילום: דובר צה"ל

במהלך היום ביקרו השגרירים בגזרה וקיבלו סקירות בטחוניות שונות, ביניהן סקירה של מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין בעיר שדרות, וסקירה של מפקד פיקוד הדרום אלוף אליעזר טולדנו באוגדת עזה. השגרירים גם סיירו בסוללת כיפת ברזל, ובמנהרת טרור של חמאס במרחב מעבר קרני.

מדברי השגריר ארדן: ״היום הזה הוא אחד מרגעי השיא של המשלחת מבחינתי, לאור היעד שהצבתי לעצמי לחשוף את השגרירים לאמת על מה שקורה כאן במיוחד אחרי מבצע שומר החומות בעזה. לאורך כל המבצע נלחמתי באו״ם ובזירה הבינלאומית באלו שניסו להשוות בינינו לבין ארגון הטרור חמאס.

מי שלא מצליח להבחין בין פשעי מלחמה של ארגון טרור לזכות ההגנה העצמית של ישראל – מחזק את הכוחות הקיצוניים, מעודד ארגוני טרור בעולם להשתמש באזרחים כמגנים אנושיים ופוגע בסיכויים לשלום. היום, ראיתי לפי התגובות שלהם, שהם מבינים."

עוד הוסיף השגריר: ״חמאס ביצע במהלך המבצע פשע מלחמה כפול- הוא גם שיגר רקטות לעבר אוכלוסייה אזרחית בישראל, וגם סיכן את אזרחי עזה בכך שהשתמש בהם כמגן אנושי. ברור לי שהם יחזרו מכאן כשהם מבינים ויודעים את האמת – ישראל היא מדינה מוסרית ודמוקרטית שמגנה על עצמה מפני ארגוני טרור רצחניים שמסכנים את האזור כולו.

אני בטוח שבפעם הבאה שנצטרך לפעול צבאית נגד הטרור בעזה, הם יפעלו לתת לנו תמיכה ואורך נשימה בזירה הבינלאומית. אמשיך להילחם כדי שהעיוותים המוסריים באו״ם- יתוקנו וכדי שהאו״ם לא ימשיך להשוות בין דמוקרטיה מתגוננת כמו ישראל לארגון טרור רצחני כמו חמאס."

השגרירים בביקור בכיפת ברזל
צילום: דובר צה"ל

בדרך לעיר אדומה? 75 מאומתים בשבוע האחרון; אשקלון צהובה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן