חה"כ אלכס קושניר: "חוק הטבות המס לתושבי אשקלון יעלה בשבוע הבא לדיון הכנה" | כל הפרטים

חה"כ אלכס קושניר

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) על חוק הטבות מס לתושבי אשקלון: "החוק יעלה לדיון הכנה לקריאה ראשונה בשבוע הבא."

חה"כ אלכס קושניר שידוע בפעילותו למען תושבי אשקלון אומר הבוקר: "בזמן האחרון אני עד לדאגה משמעותית מאוד של חברי מפלגת הליכוד על כך שאשקלון לא מקבלת הטבות מס, כולל הופעות בתקשורת של ח"כ אלי כהן, ומכתבים של חברי ליכוד שונים.

אני רוצה לספר את הסיפור כולו שנדע עד כמה הציניות והצביעות מנצחת לעיתים את ההיגיון והבהירות: ממשלת הליכוד במשך 12 שנה לא נתנה אף הטבת מס לאשקלון, הפעם הראשונה שהחוק עלה היה באוגוסט אשתקד, מי שהעלה אותו לראשונה היה אני, וכל חברי הליכוד הצביעו נגד והפילו אותו.

לאחר מבצע שומר חומות הגשתי שוב את החוק, שעבר בקריאה טרומית. עד שהחלפתי את ח"כ גפני בוועדת הכספים עבר חודש, ובאותו חודש לא חשבו חברי הליכוד שזה דחוף, ולא שלחו מכתבים ולא ביקשו מח"כ גפני להעלות את החוק לקריאה ראשונה. אבל פתאום זה בוער להם.

אני רוצה להודיע באופן רשמי שבשבוע הבא ההצעה הזו תעלה להכנה לקריאה ראשונה, וכדי לעשות את זה אני לא צריך שום דחיפה מחברי הליכוד. נקיים את ההבטחה ונביא הטבות מס לתושבי אשקלון.

אני מזמין אותם להגיע בשבוע הבא לדיון, ואני מצפה שלחוק הזה לא יהיה פיליבסטר ולא משיכות זמן, ונעביר את החוק הזה שכ"כ חשוב עבור תושבי אשקלון".

חה"כ אלכס קושניר
צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

קצא"א נגד הארגונים הירוקים: עתירה שאינה מבוססת על עובדות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן