כמיטב המסורת: אליפות ישראל הפתוחה ב-MMA נערכה באשקלון

הגביעים

האליפות התקיימה בהיכל הספורט בעיר לזכרו של זורי גורילאשוילי ז"ל בנוכחות כאלף צופים ו-140 לוחמות ולוחמים מכל רחבי הארץ

ביום חמישי האחרון, 08.07.21, התקיימה בהיכל הספורט אשקלון אליפות ישראל הפתוחה ב-MMA בה לקחו חלק 140 לוחמות ולוחמים מכל רחבי הארץ, ביניהם ילדים החל מגיל 5 ועד בוגרים, ב-70 קרבות ולעיני כ-1,000 צופים.

הקהל באליפות ה-MMA
צילום: פוטו יוסי את עוזי בע"מ

האליפות מתקיימת זו השנה ה-14 בהובלת מחלקת הספורט בעיריית אשקלון והיא נערכת לזכרו של זורי גורילאשוילי ז"ל, שהיה ספורטאי מוערך ובמשך שנים רבות החזיק בתואר אלוף הארץ באומנויות לחימה. זורי ז"ל, תושב העיר וממקימי ענף ה MMA, לימד דורות של לוחמים באימוני קרב מגע ובמרוצת השנים עברו תחת הדרכתו לא פחות מ-3,000 תלמידים.

ה-MMA הינה אחת מאומנויות הלחימה הנפוצות והפופולריות בשנים האחרונות אשר זוכה לאהדה רבה גם באשקלון. דני בנו של זורי ז"ל אשר ממשיך את דרכו של אביו, בתחום אומנויות הלחימה מפעיל כיום את אחד ממכוני אמנויות הלחימה המובילים בישראל.

כזכור, לפני כשלוש שנים נחנך גן על שמו של זורי גורילאשוילי ז"ל, בדשא בסמוך לצומת השמשונים לאורך שדרות בן גוריון.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "אנו שמחים לשמר את המסורת ולכבד את זכרו של זורי גורילאשוילי ז"ל, אשר השפיע במהלך חייו על אלפי חניכים באמצעות אומנויות הלחימה. הוא חינך אותם להתמדה, סובלנות וביטחון והיווה דוגמא ומופת עבורם״.

דני גורילאשוילי הוסיף: "אנחנו מבקשים להודות לעיריית אשקלון, ולמחלקת הספורט, ובפרט לאלכס ומרסלו היקרים, על העזרה בהקמת האירוע לזכרו של אבינו זורי גורילאשוילי ז"ל.

אליפות הארץ ב- MMA מתקיימת באשקלון במשך 14 שנה ברציפות, הארוע מושך לעיר אשקלון מאות ספורטאים מתחרים מכל קצוות המדינה ואלפי צופים, ונותן גם במה לספורטאים מתחילים ומקצוענים מהעיר אשקלון. אנחנו שמחים וגאים להיות תושבי העיר שיודעת לפרגן ולתמוך בספורט."

הגביעים
צילום: פוטו יוסי את עוזי בע"מ

חשד להתעללות במעון גדול ומוכר בעיר | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן