מפגש מרגש: תעודת הוקרה הוענקה ליו"ר ארגון נכי מלחמת העולם השנייה

טקס הוקרה ליו"ר ארגון נכי מלחמת העולם השנייה

מפגש מרגש: תעודת הוקרה הוענקה ליו"ר ארגון נכי מלחמת העולם השנייה.

היו"ר לאוניד גולדין העניק אף הוא תעודת הוקרה לראש העיר על העשייה והסיוע בתחום הווטרנים בעיר; "כבוד גדול ומעמד מרגש במיוחד. סיפור חייו של גולדין הוא תמצית הגבורה של לוחמי מלחמת העולם השנייה", אמר ראש העיר.

לפני מספר ימים הגיע יו"ר ארגון נכי מלחמת העולם השנייה, לאוניד גודלין ללשכת ראש העיר על מנת קבל תעודת הוקרה על תרומתו הגדולה והחשובה למען העם היהודי ועל פועלו למען הנצחת זכרם של גיבורי מלחמת העולם השנייה.

במפגש המרגש, גולל גולדין בן ה-96 את סיפור חייו המרגש ובסיום דבריו, העניק אף הוא אות כבוד ותעודת הוקרה לראש העיר, תומר גלאם ולמ"מ ראש העיר, סופיה ביילין והודה להם על הפעילות והעשייה הענפה למען הווטרנים נכי מלחמת העולם השנייה שמתגוררים באשקלון.

טקס הוקרה ליו"ר ארגון נכי מלחמת העולם השניה
צילום: פוטו יוסי את עוזי

כידוע, עיריית אשקלון מקדמת בימים אלו את הקמתו של 'פארק הניצחון' אשר יוקם בשדרות בן גוריון, ויוקדש לזכרם של גיבורות וגיבורי מלחמת העולם השנייה שלחמו באומץ לב וגבורה אל מול צבא גרמניה הנאצית, למען חיינו ועתיד ילדינו.

ראש העיר, תומר גלאם אמר בכנס: "מעמד מרגש במיוחד וכבוד גדול עבורי לקבל הוקרה הדדית ממי שלחם וניצח את הנאצים לפני 76 שנה. סיפור חייו של גולדין, ההישרדות, הלחימה והעשייה הבלתי פוסקת לאורך השנים, הם תמצית הגבורה של לוחמי מלחמת העולם השנייה. העירייה תמשיך לפעול כדי לספר את סיפורם ולהנציח את פועלם החשוב".

ממלאת מקום ראש העיר, סופיה ביילין אמרה גם היא: "המפגש עם גולדין לאוניד התקיים בסמוך לאירוע לציון 80 שנה מיום תקיפת הצבא הנאצי את ברית המועצות לשעבר. עיריית אשקלון תמשיך לתמוך ולסייע בכל הנדרש לארגוני הווטרנים וניצולי השואה וזאת כחלק מהמדיניות שלנו ומהחשיבות המוסרית שלנו כלפי אותם גיבורות וגיבורים".

יו"ר ארגון נכי מלחמת העולם השנייה, לאוניד גולדין הודה לראש העיר ולממלאת מקומו: "אני מודה לראש העיר תומר גלאם ולממלאת מקום ראש העיר סופיה ביילין על התמיכה והסיוע לארגון נכי מלחמת העולם השנייה ושימור הזיכרון בקרב דור ההמשך. אני מקווה להמשך שיתוף פעולה בין הרשות לבין ארגון נכי מלחמת העולם השנייה."

טקס הוקרה ליו"ר ארגון נכי מלחמת העולם השנייה
צילום: פוטו יוסי את עוזי

'ספיריט' תשיק החל מספטמבר את הטיסה הקצרה ביותר למלדיביים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן