למעלה מ-700 משתתפים ביריד התעסוקה הגדול של אשקלון

מתחם היריד

ביום חמישי האחרון, נערך באשקלון יריד התעסוקה הגדול באזור בו לקחו מעל 700 משתתפים שנחשפו למגוון רחב של משרות ומסלולי לימוד שהוצעו על ידי מגוון רחב של מעסיקים ומוסדות לימוד.

בנוסף, כ-150 משתתפים לקחו חלק בסדנאות לינקדאין, כתיבת קו״ח, סגנונות תקשורת, טיפים לראיונות עבודה ועוד.

מתחם היריד
צילום: אלדד עובדיה

היריד מהווה חלק מתכנית חזרה לעבודה של עיריית אשקלון והופק על ידי מרכז הצעירים של אשקלון, לשכת התעסוקה, קרן רש"י ושותפים נוספים. היריד הצטרף לחודש תעסוקה גדול וייחודי בארץ שהתקיים באשקלון לפני מספר חודשים והפך למודל בקרב רשויות אחרות.

מטרת היריד ותכנית החזרה לשגרה הינה להביא לשיעור תעסוקה גבוה יותר בעיר ולהתכונן 'ליום שאחרי' הקורונה. לאחר שנה בה רבים איבדו את עבודתם  והתפרנסו מחל"ת ושאר קצבאות בקרוב הזכאות מגיעה לסיומה וההבנה כי ישנם דורשי עבודה רבים הביאה להרמת הכפפה מצד הרשות ורצון רב לסייע למחפשי העבודה.

היריד נחל הצלחה גדולה כאשר התקבלו פידבקים מתושבים רבים שהסדנאות סייעו להם רבות וחלקם אף הצליחו להשיג ראיונות עבודה ולהתקבל למשרות שונות בתעשייה. תגובות חמות הגיעו גם מהחברות עצמם שהודו על היעילות והאפקטיביות של היריד. 

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "יריד התעסוקה מהווה חלק מהתוכנית האסטרטגית שלנו לחזרה לעבודה של תושבים שנמצאים בחל״ת, כאלו שאיבדו את מקום עבודתם בשל הקורונה ומשפרי עבודה. אני שמח על ההיענות הגבוהה ומודה לכל השותפים למלאכה החשובה הזאת.

אני מזמין את כלל התושבים דורשי העבודה להתרשם מהמשרות הקיימות וכן מההכשרות המקצועיות שנמצאות באתר העירייה. מדובר בפתיחת דלת עבור רבים וארגז הכלים שעיריית אשקלון מעניקה הוא עצום ומגוון״.

ראש העיר ביריד התעסוקה
צילום: אלדד עובדיה
הפינוק ליולדות של בית חב"ד ברנע | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן