התרגשות במרכז הרב תכליתי של אלווין באשקלון בביקורו של ח"כ יוראי להב-הרצנו

ח״כ להב הרצנו בביקורו במרכז הרב תכליתי של אלווין

במהלך ביקורו של ח"כ להב-הרצנו במרכז הרב תכליתי באשקלון,  המופעל ע"י אלווין ישראל עבור עיריית אשקלון ומשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, קיבל חה"כ סקירת שירותים ותוכניות שיקום ממרגלית פילר, משנה למנכ"ל אלווין. כמו כן הוצגו בפניו מגוון התוכניות שמפעילה עמותת אלווין ברחבי הארץ,  לצד אתגרים לטובת השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בקהילה, שעומדים על הפרק  ודורשים מענה חקיקתי ורגולטורי.

מקבלי השירות, חלקם עם מוגבלות קוגניטיבת ופיסית מורכבת,  סיפרו על שגרת יומם, על הקשר הקרוב עם הצוות המקצועי,  ביקשו להצטלם עם חבר הכנסת,  תוך שהם עוטפים אותו בחיוכים ואהבה. 

להב-הרצנו, אשר נחשב לח"כ הצעיר ביותר בכנסת ומוכר בזכות פעילותו הרבה לטובת שיוויון הזדמנויות לאוכלוסיות מגוונות, בכלל, ולאנשים עם צרכים מיוחדים בפרט, קשיב בקשב רב למקבלי השירות וחלומותיהם ולצוות המקצועי של עמותת אלווין ישראל והבטיח שיעשה כל שביכולותו כדי לקדם נושאים ולהביאם לכדי ביצוע.

מרגלית פילר, משנה למנכ"ל אלווין אמרה לאחר הביקור: "אנו שמחים על ביקורו של ח"כ להב-הרצנו,  תוך זמן קצר כל כך מרגע כניסתו לתפקיד,  נוכחנו כי למול עיניו טובת אוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות ורצון לקידום זכויותיהם בכל תחומי החיים.  זיהינו בח"כ להב-הרצנו שותף לדרך ולעשייה ואנו בטוחים כי נעבוד יחד בשיתוף עבודה פורה,  לטובת חברה משלבת ומקבלת,  פיתוח ומתן כלים לאנשים עם מוגבלות להגשים את עצמם בכל תחומי החיים לצד הסרת חסמים ודעות קדומות".

"זו הזדמנות לברך גם את שר הרווחה והשירותים החברתיים השר מאיר כהן אשר חזר לתפקיד תחת הממשלה החדשה.  תפקיד השר הוא אחד החשובים ביותר ליצירת חברה שיוויונית ומאוחדת.  השר כהן כיהן בעברו כשר הרווחה ואין ראוי ממנו להיות הממונה על התפקיד החשוב כל כך.  כאדם עם ראייה חברתית,  שוויונית ומשלבת הצלחתו היא הצלחת החברה כולה". מסכמת מרגלית פילר.

ח״כ להב הרצנו בביקורו במרכז הרב תכליתי של אלווין
צילום: אלווין ישראל

מת"ח משטרת אשקלון לשעבר, סנ"צ משה לוי יקודם לתפקיד קצין אח"מ דרום ויקבל דרגת נצ"ב

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן