כמה עולה פרגולה למרפסת? והאם ניתן להוזיל עלויות | כל הפרטים

פרגולה

אם החלטתם לבנות פרגולה במרפסת הבית שלכם, מדובר ללא ספק בבחירה הטובה ביותר עבורכם שכן, מדובר על מבנה שישרת אתכם למשך שנים ארוכות ועל כן, במחירי הבנייה של הפרגולה, חשוב לקחת בחשבון גם משתנים ארוכי טווח. יחד עם זאת, ניתן להוזיל את עלות הפרגולה בדרכים שונות וכדאי להבין מהי העלות המשוערת של הפרגולות השונות המוצעות למרפסת  בחברת המרכז לפרגולות אלומיניום וכיצד ניתן להוזיל עלות בלי לפגוע באיכות הפרגולה.

כמה עולה פרגולה למרפסת?

השאלה לגבי מחיר הפרגולה למרפסת משתנה כמובן בהתאם לחומרים שמהם עשויה הפרגולה, כאשר הפרגולות הבסיסיות ביותר בשוק כיום הן פרגולות מאלומיניום ופרגולות מעץ. מחיר פרגולות העץ משתנה בהתאם בחירת סוג העץ עבור הקונסטרוקציה. ניתן לבחור פרגולה מעץ אורן שמהווה את הסוג הזמין והזול ביותר לבנייה או בעץ גושי שמהווה את הבחירה השנייה בשכיחותה. מדובר על עץ שמספק מראה כפרי, גס וטבעי. המחירים למ"ר עבור פרגולה נעים בין 450 ₪ למ"ר ועד ל800 ₪ למ"ר כאשר מדובר על פרגולות מעוצבות שבהן נעשה שימוש בחומרי גלם יקרים יותר.

מחיר פרגולה מאלומיניום

פרגולות מאלומיניום הן פרגולות יקרות יותר ביחס לפרגולות מעץ והעלות הממוצעת שלהן למ"ר מתחילה ב800 ₪. פרגולות חשמליות יהיו יקרות יותר כמובן מפרגולות לא חשמליות. ניתן לבנות כיום פרגולות מחומרים נוספים כגון: ברזל, פלסטיק ועוד, בעלויות משתנות. לעיתים ניתן לרכוש גם פרגולות מוכנות מראש הרלוונטיות לצורך התקנה פשוטה ועצמאית ללא בעל מקצוע. מדובר על פרגולות שרלוונטיות בעיקר לרכב או לחניה והמראה שלהן פשוט ובסיסי.

מה משפיע על המחיר של הפרגולה?

מחיר הפרגולה יושפע מאלמנטים שונים כגון: חומרי הגלם הרלוונטיים עבור הקונסטרוקציה והקירוי, שכבת הגנה מפני קרני UV עזרי הבנייה, כגון: צבעים, ברגים ועוד, רכיבים חשמליים שונים שיכולים לייקר את הפרגולה, שעות העבודה של בעלי המקצוע לצורך התקנת הפרגולה, מחיר התחזוקה של השנים שלאחר הבנייה ועוד. מחיר הפרגולה לא משקף רק את גובה הרווים שגורפים בעלי המקצוע ומתקיני הפרגולה לכיסם אלא הוא כולל גם את איכות חומרי הגלם שמהם מורכבת הפרגולה ועוד.

כיצד כדאי לבחור פרגולה?

לא מעט אנשים עושים טעות ובטוחים כי עליהם לבחור את הפרגולה המוצעת להם במחיר הזול ביותר. אולם, חשוב מאוד להבין כי בעלויות פרגולה יש לקחת בחשבון את העלות של חומר גלם איכותי. על כן, אם תבחרו בפרגולה זולה, לא פעם תדרשו להתפשר על פרגולה פחות איכותית. כדאי מאוד לבחור פרגולה איכותית, הידוע כי היא עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר ומותקנת על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. טרם אתם בוחרים פרגולה, כדאי שתבדקו איזו פרגולה מומלצת עבור מרפסות ובאיזו חברה כדאי לבחור לצורך רכישת הפרגולה והתקנת הפרגולה הנבחרת.

פרגולה
צילום: freepik

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, פרש מתפקידו; חוזר לניהול המרכז הרפואי ברזילי | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן