מה לעשות עם שיקים דחויים? | כל הפרטים

ניכיון שיקים

ניכיון שיקים: למרות שאנחנו חיים בעידן מודרני שמציע לכל הלקוחות אינספור שיטות יעילות מאוד לתשלום, אנחנו רואים שעדין הנושא של צ'קים דחויים קיים. לא אחת לקוחות גדולים בוחרים לשלם לנו בצורה כזאת, מה שלמעשה אומר שאנחנו נתנו להם את השירות או את המוצר היום, אך את הכסף נקבל רק בעוד כמה שבועות או אפילו חודשים. לא תמיד זה נוח לבעלי העסקים, אך מצד שני, אם לא נסכים לשיטה הזאת עלול מאוד להיות שנאבד את הלקוח הגדול והחשוב.

זה נשמע לכם מוכר ואתם תוהים מה בכל זאת אפשר לעשות בנידון? הגיע הזמן שתדעו: ניכיון שיקים זו בחירה טובה שזמינה גם עבורכם. למעשה, ניכיון שיקים זו שיטה מאוד נפוצה ויעילה, מוכרת והיא כזו שהרבה אנשים עושים בה שימוש בארץ שלנו. אם תהיתם איך עובד ניכיון שיקים, כדאי שתדעו שזה פשוט מכפי שאתם חושבים. כנגד אותו צ'ק דחוי אתם מקבלים כסף מזומן ביד, ובסך הכול אתם צריכים לשלם עמלה לא גבוה במיוחד.

מאיזו חברה באמת כדאי לקבל שירות כמו ניכיון שיקים?

ראשית, אם אתם מנהלים עסק פנו עוד היום לחברת פייננס פרו לקבלת ייעוץ ללא עלות ואם אתם חושבים על שירות כמו ניכיון שיקים, אתם ממש לא היחידים, כי למעשה היום הרבה אנשים רוצים ליהנות מהשירות הזה. שנית, יש גם לא מעט חברות שמציעות שירות כזה ולכן חשוב לברר במי אתם בוחרים ואל מי אתם פונים.

האם החברה שאליה אתם מתקשרים עובדת בצורה חוקית? ותוך כמה זמן אותה חברה מקצועית תוכל לטפל בניכיון השיקים שלכם? האם יהיה עליכם לחכות כמה ימים טובים בזמן שאתם לחוצים לקבל את הכסף? התשובה היא כמובן לא.

יש היום אפשרות לפנות אל חברות שמבצעות ניכיון שיקים מעכשיו לעכשיו, כך שאם אתם נמצאים במצב לחוץ מבחינה כלכלית, תמיד יהיה מי שיוכל לסייע לכם. מה שכן, חשוב מאוד לברר את חוקיות העניין, כי לעבוד מול חברה שאינה עובדת בצורה חוקית זה עלול להוביל אתכם להסתבכות מיותרת.

כמה עמלה תשלמו על ניכיון השיקים שלכם?

זה לא משנה אם יש לכם שיק אחד דחוי שקיבלתם או יותר. מה שכן משמעותי, זה לדעת כמה עמלה תשלמו, כי מה פתאום שתסכימו לשלם סכום מופקע? בפועל אנחנו רואים שהתחרות בתחום הזה הובילה בשנים האחרונות לירידה משמעותית ביותר במחירים, כך שתוכלו למצוא חברות שבאמת גובות עמלות זניחות על השירות הזה. מה שכן, רצוי לעשות את הבירור מראש וכן לבחור בעסקה טובה שגם תהיה כלכלית עבורכם וגם לא מסוכנת מבחינה חוקית.

הדברים צריכים להיעשות בהתאם לחוק בישראל והעמלה צריכה להיות סבירה, כי אין סיבה לבחור במי שיגבה מכם את המחיר הגבוה ביותר. ניכיון שיקים הוא שירות מאוד נפוץ ואתם תראו שבמצבים מסוימים זו יכולה להיות בחירה נוחה שבעזרתה למעשה תקבלו את הכסף שלכם הרבה יותר מהר.

ניכיון שיקים
צילום: freepik

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, פרש מתפקידו; חוזר לניהול המרכז הרפואי ברזילי | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן