חדש בברזילי: הושקה מעבדת פוריות מחודשת | כל הפרטים

ברזילי

היחידה להפריה החוץ גופית ופוריות (IVF) של המרכז הרפואי ברזילי עולה קומה: הושקה מעבדת IVF מחודשת, שמאובזרת במכשיר מתקדם ביותר לגידול עוברים ולמעקב אחר התפתחותם – בראש היחידה עומדת ד"ר בוז'נה סער ריס.

המרכז הרפואי ברזילי השיק מעבדת IVF חדשה. המעבדה בנויה כחדר סטרילי המאובזר בציוד המתקדם ביותר ומחובר למערכות בקרה מתקדמות. המעבדה המחודשת עומדת בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים של ISO9001:2015 ושל משרד הבריאות, ובהתאם לדרישות תקן ה-JCI.

ברזילי
צילום: מורן ניסים, צילום רפואי, דוברות ברזילי

במעבדה פועל מכשיר אמבריוסקופ המתקדם ביותר בתחום. מדובר באינקובטור לגידול עוברים המאפשר צילום ומעקב בזמן אמת אחר התפתחות העוברים, וזאת בתנאים מיטביים וללא צורך בהוצאתם וחשיפתם לסביבה החיצונית.

בנוסף, לאחרונה החלה המעבדה לקחת חלק בניתוחים ייחודיים להגדלת פוריות האישה – IVA-In Vitro Activation.

מדובר בניתוחים שנותנים מענה לנשים עם רזרבה שחלתית נמוכה – השחלה עוברת שפעול והשתלה בבטן האישה. אפשרות טיפולית נוספת לנשים עם רזרבה שחלתית נמוכה היא הפעלה של הביציות בשחלה.

לדברי פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי: "המרכז הרפואי ברזילי מיישם תכנית חומש לשיפור כלל השירותים הרפואיים, ובתוך כך אנו מחדשים ומשפרים את שירותי היחידה להפריה חוץ גופית ולפריון. לצד המעבדה החדישה והמובילה בתחומה, היחידה המחודשת מעניקה יחס אישי ומענה מקיף שכולל במקום אחד את כל תהליך הפריון, במרחב נעים ומזמין, עם הציוד הטכנולוגי הכי מתקדם שיש ועם התייחסות רגשית ונפשית".

ד"ר בוז'נה סער ריס, מנהלת היחידה הוסיפה: "המעבדה משדרגת את איכות שירותי ה-IVF שלנו, שכוללים שירותי שימור פוריות (מסיבות רפואיות או מתוך רצון האישה לשימור עתידי), צוות אחד המלווה את האישה ואת בן זוגה לאורך כל הדרך, בדיקת איכות הזרע והכנתו לצורך הזרעה או הפריה, וכן חדרי ניתוח מתקדמים, עם הטכנולוגיה החדשה ביותר. בנוסף, אנו פועלים באינטגרציה עם מערך המיילדותי של ברזילי, ומעניקים הדרכה וליווי, לאורח חיים מותאם להריון וללידה".

יחידת ה-IVF של המרכז הרפואי ברזילי מציעה את כל מגוון הטכנולוגיות הקיימות לטיפול בזוגות עם בעיות פריון:
▪️ הפריית ביציות בשיטת הזרעה או בשיטת מיקרומניפולציה.
▪️ גידול עוברים במערכת אמבריוסקופ.
▪️ הערכת עוברים, בחירת העוברים המובילים והחזרתם לרחם.
▪️ הקפאת עוברים והפשרתם.
▪️ הקפאת ביציות לשימור פוריות והפשרתן.
▪️ אבחון גנטי PGD עבור זוגות נשאי מחלות גנטיות.
▪️ תרומת ביצית בארץ.
▪️ הקפאת זרע לשימור רפואי, ושאיבת זרע TESA.

ברזילי
צילום: מורן ניסים, צילום רפואי, דוברות ברזילי

אשקלון בוחרת ירוק: כחמישים תלמידים מבתי הספר יצאו לרשתות השיווק במטרה להעלות את המודעות לאורח חיים בריא | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן