אשקלון בוחרת ירוק: כחמישים תלמידים מבתי הספר יצאו לרשתות השיווק במטרה להעלות את המודעות לאורח חיים בריא | כל הפרטים

אפשריבריא

זו השנה השנייה ברציפות שהעיר אשקלון משתתפת בתוכנית הלאומית 'אפשריבריא בעיר' של משרד הבריאות ועומדת באמות המידה לקידום אורח חיים פעיל ובריא בקרב התושבים.

התוכנית, בהובלת אגף תרבות נוער וספורט ומחלקת הספורט בעירייה, מבוצעת בשיתוף תלמידי בתי הספר השונים אשר יצאו במהלך השבוע האחרון לרשתות השיווק המרכזיות על מנת להעלות את המודעות לצריכת מוצרים בריאים ב'סימון הירוק'.

אפשריבריא
צילום: דוברות עיריית אשקלון

התלמידים שלוקחים חלק בפרויקט, שימשך גם במהלך השבוע הבא, למדו את עקרונות התזונה הים תיכונית שמסייעת לבריאות תקינה, אריכות חיים ומניעת מחלות. התלמידים הגיעו השבוע לרשתות המזון על מנת להציב מדבקות עם ה'סימון הירוק' ולחלק פליירים לקונים המעלים את מודעות לבחירת מוצרים בריאים נכונים.

הרשות משקיעה משאבים רבים בעידוד לאורח חיים בריא, פעיל ותזונה נכונה בקרב התושבים על ידי העלאת המודעות ופיתוח העיר כמו, הקמת פארק אקו-ספורט אגמים, טיילת צפונית חדשה עם מתחמי כושר ועל ידי יצירת מתחמי ספורט בשכונות וסלילת שבילי אופניים ברחבי העיר. בנוסף, על ידי קיום אירועי ספורט מהגדולים בארץ בהשתתפות אלפי ספורטאיות וספורטאים.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "אני מחזק את ידי התלמידים שלוקחים חלק בפעילות החשובה הזאת לעידוד אורח חיים בריא גם בהיבטים של תזונה נכונה. נמשיך להשקיע בתחום הן בפן החינוכי והן בפן הקהילתי לרווחת תושבי העיר״.

אפשריבריא
צילום: דוברות עיריית אשקלון
המשטרה נגד הפשע המאורגן: 7 נעצרו/עוכבו לחקירה בפשיטה של המשטרה במרכז פשע בעיר | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן