חל"ת OUT קריירה IN: אשקלון חוזרת לעבוד

חוזרים לעבוד

עיריית אשקלון בשיתוף פעולה ייחודי עם מספר גורמים תציע לתושבים שפע של הכשרות מקצועיות, סדנאות והצעות עבודה לקהלים ייעודיים כדי לוודא שכולם חוזרים למסלול העבודה.

בקרוב, לאחר יותר משנה, תסתיים האופציה לחל"ת עבור אזרחים רבים במדינת ישראל והשוק יוצף מחדש בדורשי עבודה. עיריית אשקלון בשיתוף שירות התעסוקה, קרן רש"י ומרכז הצעירים של אשקלון יוצאים בפרויקט ייחודי ויוצא דופן בהיקפו ובמענה שהוא מעניק למען דורשי העבודה באשקלון במציאת עבודה, התאמת קורסים מקצועיים ועוד.

בפרויקט החדש, שעלה גם בקמפיין אונליין ואופליין ובשילוט חוצות בסימן 'חל"ת OUT קריירה IN' העירייה ושירות התעסוקה יצרו ויזמו מגוון דרכים על מנת לאפשר לעצמאים, בעלי עסקים ושכירים לשוב לשוק העבודה על הצד הטוב ביותר ועם בטחון תעסוקתי איתן מאחוריהם.

בין התכניות השונות יופעלו תכניות לפי צרכים, חתך גילים, מצב משפחתי ומגוון נתונים שונים התואמים את מצבו של כל אחד מדורשי העבודה. לדוגמא: תכנית לצעירי אשקלון, תכנית קריירה לבני 40 ומעלה, סיוע להורים יחידניים, מענה לטיפול בחובות (בשיתוף הוצאה לפועל), מענה לדוברי השפות אמהרית ורוסית ועוד. התוכניות יפורסמו במסגרת הקמפיין בחוברת מיוחדת שהופקה לטובת העניין ותפורסם באתר העירייה.

נתוני שירות התעסוקה מצביעים על כך שהחזרה לשגרה תתאפיין בצריכת שירותים רבים כגוון אימונים אישיים, ייעוץ תעסוקתיים, סדנאות והכשרות מקצועיות על מנת לחזור לעבודה ולכן ניתן דגש גם על נושאים אלו.

מדובר בפרויקט נוסף שעיריית אשקלון בשיתוף גורמים אלה, מקדמת לטובת שוק דורשי העבודה בעיר. רק לפני מספר חודשים הפיקו יחד את חודש התעסוקה הגדול בישראל עם מגוון הרצאות, קורסים, הכנות לשוק העבודה וראיונות מול מעסיקים פוטנציאלים עבור המשתתפים, חודש זה משמש כמודל לערים רבות ברחבי הארץ.

בשיאו של הפרויקט יתקיים יריד קריירה אשר יציע לדורשי העבודה מגוון רחב של הזדמנויות למציאת תעסוקה, שיפור תעסוקתי, מלגות והשכלה. היריד יתקיים ביום חמישי, 24.06.21 בבית העם במרכז אפרידר. רשימת המעסיקים תפורסם בהמשך.

ראש העיר, תומר גלאם: "השנה החולפת הייתה מאתגרת ומורכבת במהלכה נאלצנו להתמודד עם מגפה בריאותית עולמית ולאחרונה, עם הסלמה ביטחונית שגבו מאיתנו מחירים לא פשוטים. אחד התחומים שנפגע בצורה הקשה היה תחום התעסוקה. מעולם תעסוקה מגוון ומלא הזדמנויות נותר עולם שמורכב בעיקר מחל"ת ובמקרים רבים גם אבטלה.

במהלך החודשים האחרונים, עיריית אשקלון, באמצעות מרכז הצעירים אשקלון, קרן רש"י ושירות התעסוקה סניף אשקלון, הרימו את הכפפה בעבור תושבי העיר וקיימו את חודש התעסוקה הגדול בישראל לצד קידום תכניות ייעודיות לקהלים שונים במטרה אחת – להחזיר את כולם למעגל העבודה".

מנהלת שירות התעסוקה סניף אשקלון, אורית ז'נבה אמר: "אנו רואים ערך בהבאת תחום התעסוקה לקדמת הבמה על ידי ראש העיר מר תומר גלאם וכן בשיתוף הפעולה בין שירות התעסוקה, אגף אסטרטגיה עירוני, קרן רש"י-מיזם workit לצד פורום התעסוקה העירוני.

בימים אלו אנו יוצאים לתוכנית ממוקדת ליציאה ממשבר הקורונה, במטרה לייצר אופק תעסוקתי שישפיע על המשק ככלל ויסייע למחפשי ומשפרי העבודה בפרט."

לדברי מנהל מחוז דרום בשירות התעסוקה הישראלי, דוד קלדרון: "שירות התעסוקה וקרן רשי בהובלת ראש העיר מקדמים תעסוקה איכותית ומגוונת באמצעות תכניות יוקרתיות לפיתוח קריירה  לכלל תושבי העיר".

מנהל מיזם workit הארצי בקרן רש"י, תום פרוחי הוסיף: "שיתוף הפעולה בין קרן רש"י לבין שירות התעסוקה ועיריית אשקלון הוא הדרך לשינוי מציאות התעסוקתית באזור הנגב המערבי ובאשקלון בפרט.

ראש עיר מעורב כמו תומר גלאם, אשר שם את תחום התעסוקה בראש סדר העדיפויות שלו ורואה את האקדמאים מצד אחד ואת אחרון דורשי העבודה מהצד השני, חשובים כאחד, יביא בהכרח לקידום תחום התעסוקה באשקלון. אנו שמחים על ההזדמנות להיות חלק מהמאמצים האזוריים והרשותים להובלת תהליכים מקדמי תעסוקה".

חוזרים לעבוד

בלשי המשטרה חשפו אמש מאות שתילי סמים במעבדה באשקלון; מפעיל המעבדה נעצר | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן