אשקלון זוכת פרס החינוך הארצי לשנת תש״ף; תומר גלאם: "שמחים וגאים על ההישג הנהדר" | כל הפרטים

ראש העיר בביקור בבית ספר בעיר
לפני זמן קצר בישר שר החינוך, יואב גלנט, לראש העיר אשקלון, תומר גלאם, כי העיר זכתה בפרס החינוך הארצי לשנת תש״ף.

הזכייה מגיעה לאחר תהליך מעמיק וממושך שנעשה על ידי משרד החינוך, וכלל גם את ביקור ועדת הפרס בעיר, אשר בחן את היבטיה של מערכת החינוך העירונית.

משרד החינוך מעניק מידי שנה את הפרס היוקרתי על השקעה, איכות ומצוינות בעשייה החינוכית, לרשויות שבלטו בביצוע תהליכים ייחודיים, חדשניים ופורצי דרך ביישובם ונתנו משקל רב להשקעה בחינוך.

ראש העיר בביקור בגן ילדים בעיר
צילום: דוברות עיריית אשקלון

ראש העיר, תומר גלאם אמר: ״אנו שמחים וגאים להביא עוד בשורה חשובה ומשמעותית לאשקלון. פרס החינוך הארצי הינו חותם המעיד על ההשקעה הרבה שנעשתה בשנים האחרונות בתחום החינוך בעיר. אני מודה לראש מינהל חינוך, יובל זוזט, לעובדי המינהל ולצוותי ההוראה, שעמלו רבות יחד עם התלמידים כדי להפוך את מערכת החינוך שלנו למערכת הראויה לפרס החשוב הזה.

תודה גם להנהגת ההורים העירונית, לעובדי המינהלה בבית הספר ולכל עובדי מערכת החינוך העירונית – הפרס הזה הוא בזכותכם ושלכם. חינוך איכותי הוא תנאי הכרחי להתפתחות העיר והינו גורם מכריע בחשיבותו במערכת השיקולים של כל משפחה הבוחרת להקים כאן בית ולגדל כאן משפחה. נמשיך להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות שלנו ולהשקיע משאבים רבים בתוכניות לימוד, בצוותי ההוראה, בתלמידים ובתשתיות הפיזיות״.

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט הוסיף: "יגעת ומצאת תאמין". לאחר שנים של עבודה והשקעה חסרת תקדים בחינוך, הגענו לרגע המרגש בו אשקלון זוכה בפרס החינוך הארצי. מדובר ביום חג עבור העיר אשקלון. במשך שנים רבות, מינהל החינוך בעיריית אשקלון עומל ועוסק בקדחתנות בפרטים הקטנים כבגדולים על מנת להוביל את תלמידי אשקלון לתוצאות המרשימות ביותר. ההשקעה הניבה פירות ועתה יש לנו גם הכרה רשמית לכך – לצוותי החינוך ולתלמידנו היקרים, קיימים נתונים מרשימים ביותר.

מערכת החינוך העירונית המדהימה שלנו כבשה פסגה משמעותית נוספת. אני מודה מקרב לב לראש העיר, תומר גלאם, על תמיכתו והענקתו למערכת החינוך העירונית ועל דבקות במטרה ללא פשרות, תודה למר רם זהבי, מנהל המחוז ולצוותו, על כל התמיכה והליווי הצמודים, לכל המנהלים והעובדים היקרים במינהל החינוך והתנו"ס, למנהלי בתי הספר, הגננות והצוותים החינוכיים, ליו"ר הנהגת ההורים ולחבריו ואחרונים חביבים ויקרים מאד, לתלמידים היקרים: הזכייה הזאת כל כולה שלכם והוכחתם שאין דבר העומד בפני הרצון. יישר כוח, עלו והצליחו".

ראש העיר בביקור בבית ספר בעיר
צילום: דוברות עיריית אשקלון
תאונת דרכים קשה בצומת סילבר I כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן