קייטנות הקיץ באשקלון – מהזולות ביותר בישראל | כל הפרטים

ראש העיר תומר גלאם בביקור בגן ילדים
קייטנות הקיץ באשקלון – מהזולות ביותר בישראל: 500 שקלים עד השעה 16:00 לכל מחזור כולל ארוחת בוקר וצהריים; אח שני בגני הילדים ייהנה מ-50% הנחה.

גם השנה, בהתאם למדיניות ראש העיר, תומר גלאם, נמשך סבסוד העירייה לטובת קייטנות הקיץ ויש בשורה משמעותית להורים – קייטנות הקיץ יעלו 500 שקלים בלבד עד השעה 16:00 לכל מחזור, למשך 15 ימים בכל חודש.

כך למעשה, הקייטנות באשקלון הן מהזולות ביותר בישראל והזולות ביותר שהיו אי פעם בעיר. כמו כן, נמשכת הטבת 50% הנחה לאח שני בגני העירייה והמוכש״ר.

בשורה גם לילדי החינוך המיוחד שישתתפו במחזור אוגוסט, במשך 10 ימים, בעלות של 150 שקלים בלבד.

במהלך ימי הקייטנות ייהנו התלמידים משפע של פעילויות ותכנים מעשירים ומהנים בקונספט שונה. בגני הילדים הקייטנות יהיו בסימן צבעים ומעברים, בכיתות א-ד בסימן אוצר החברות ובכיתות ה-ו בסימן אני ואתה נשנה את העולם.

ראש העיר, תומר גלאם: ״לאחר שנה ותקופה כל-כך מורכבת ומאתגרת, מגיע לילדי אשקלון ליהנות מקייטנה איכותית ומגיע להורים ליהנות מהמחיר הזול ביותר אי פעם בעיר וכמובן, מראש שקט, בידיעה שיש מסגרת איכותית לילדים בקיץ ושהם בידיים טובות ואוהבות. נמשיך לעשות הכל כדי להיטיב עם תושבי העיר ולהעניק להם את כל מה שמגיע להם״.

סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט: ״לאחר תקופה ממושכת ולא פשוטה שבה שהו ילדי אשקלון בבית ועל מנת להקל על הנטל הכלכלי שמוטל על ההורים, הוחלט בהנחיית ראש העיר כי נכון יהיה לאפשר לכל ילד בעיר להמשיך במסגרת חינוכית וחברתית בקיץ מבלי להכביד יתר על המידה על התקציב המשפחתי.

המחיר הזול התאפשר הודות ליוזמתו של ראש העיר תומר גלאם להקצות מיליוני שקלים לטובת סבסוד עירוני של קייטנות הקיץ. כך אנחנו מאפשרים לכל ילד וילדה בעיר אשקלון לקחת חלק בקייטנת קיץ מסובסדת, מפוקחת, חוויתית ומהנה תוך שימת דגש להיבטים רגשיים וחברתיים״.

הבשורה התקבלה בשיתוף הנהגת ההורים העירונית. יו"ר הנהגת ההורים, אבי רווח הוסיף: "השתדלנו בכל מאודנו לבנות מערך קייטנות, שיתן הן מענה פדגוגי בגין החוסרים מהשנה המאתגרת, וכן הפעלות לטובת חוסנם הריגשי והחוויתי של הילדים, גם המחיר שנקבע הוא מהמחירים הנמוכים ביותר שידעה העיר מאז ומעולם, ביחס לימי הקייטנה בפועל. אני מבקש להודות לראש העיר ולראש מינהל חינוך על השותפות הברוכה וההבנה של צרכיי הילדים לשם בניית קייטנה מעולה״.

הרישום לקייטנות יתבצע באתר החברה העירונית בין התאריכים 10-16.06.2021 החל מהשעה 16:00 בכתובת: ironitash.org.il.

רישום במוקד הרישום במחלקת הגבייה בהיכל הספורט, שער 3 יתקיים בין 14-16.06.21 ימים ג׳, ד׳ 8:30-13:00 ואחה"צ 16:00-19:00, יום ה׳ 8:30-15:30 בתאום תור מראש באתר החברה העירונית.

ראש העיר תומר גלאם בביקור בגן ילדים
צילום: דוברות עיריית אשקלון
תאונת דרכים בשדרות עופר באשקלון; פצוע קל במקום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן