התיק מאשדוד הגיע לבית משפט השלום אשקלון: הוארך ביומיים מעצרה של מטפלת שחשודה בהתעללות בתינוקות

בתום דיון בבית משפט השלום באשקלון, שנערך באולם הדיונים של השופטת דורית בונדה, נודע כי מטפלת החשודה בהתעללות בתינוקות תשאר במעצר למשך יומיים.

הורים רבים בוחרים לשלוח את הילדים, גם את התינוקות שבהם, על מנת שיקבלו כמה שעות של כיף באוירה חינוכית וטובה עד שההורים חוזרים הביתה מהעבודה, אולם לא ברור אם ההורים יודעים כל מה שקורה בשעות בהם התינוקות לא לידם.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה בהתייחס לאירועים שקדמו למעצר בעיר אשדוד כי: " עולה כי החשודה היא מטפלת של בתם הפעוטה של הקורבנות.

למעשה עלה חשד כי החשודה נוקטת באלימות כלפי הקטינה, היו סימני חבלה, למעשה במהלך שההורים ביצעו למעשה התגלתה הקלטה שממנה עולה הרושם והחשד כי החשודה נקטה באלימות ובהתנהגות אגרסיבית כלפי הקטינה.

בתגובה לכך ההורים החליטו להפסיק את הטיפול אצל החשודה וביקשו להתעמת עימה בעניין, ואז אגב העימות ביניהם החשודה סטרה בפניה של האם ועל פי החשד גרמה לה לסימני חבלה ושריטה ביד.

למעשה החשודה מודה בתקיפה, שוללת את החבלה, נותנת הסבר להתנהגות של הקורבן שהובילה אותה למעשה. שוללת כל אלימות כלפי הקטינה. תחילה הכחישה כל מיני אמירות שלכאורה התבטאה מול הקטינה אך לאחר שהושמעו לה ההקלטות, לא היו לה תשובות מניחות את הדעת ובעצמה אמרה שזה "לא נעים" כאשר שמעה את דבריה והתנהגותה".

התיק נחקר בתחנת אשדוד לאחר שהתקבלה תלונה מזוג הורים שאף הצליחו להקליט את המטפלת, והדיון כאמור התקיים בבית המשפט השלום באשקלון.

צילום: אודי דוד בן דוד

בשעה טובה ומוצלחת צפו בגלריה מהכנסת ספר התורה של משפחות חג'ג', תהר, שקל ולוגסי בברנע

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן