רגע לפני שהם יוצאים לפגרה של חודשיים – כל מה שיאשרו מחר חברי מועצת העיר; על הפרק: תחנת טרנספורמציה חדשה של חברת חשמל ועוד

בניין עיריית אשקלון

מחר בערב יתכנסו חברי מועצת העיר לישיבת מועצה מן המניין, רגע לפני שהם יוצאים לחופשה קיץ בת חודשיים מישיבות מועצת העיר.

בישיבת המועצה מחר יעסקו נציגי הבוחרים במספר הצעות לסדר בהם השבעת אימונים לחבר המועצה מר דמקה סלומון במקום חבר המועצה מר איתמר שמעוני, שמהשבוע הבא כבר לא יוכל להשתתף בישיבות מועצת העיר עד סיום הליך הערעור או ריצוי התקופה אליה נשלח.

כמו כן, צפויים חברי המועצה לאשר פרוטוקולים של ועדות שמשום מה לא הובאו לידיעת הציבור והצעה לסדר יום של חבר מועצת העיר והמשנה לראש העירייה לשעבר, איתי סהר הנוגעת לקשרים של עיריית אשקלון מול חברת קצא"א.

בנוסף, מציע חמ"ה סער לקצר את התורים עבור מתווכים ועורכי דין הנעזרים בשירותי העירייה והוא כתב: " מתווכים ועורכי דין, משלימים מספר עסקאות ופעולות באותו מפגש ומנצלים את המשאב העירוני בצורה יעילה יותר. המטרה לצמצם במהירות האפשרית את פערי הרישום והשלמת העסקאות מתקופת הקורונה והסבב".

אז אמנם, אולי למתווכים ועורכי הדין יהיה קצת יותר אויר לנשימה ומרחב של כיף על מנת שיוכלו לעבוד טוב יותר, אך צריך לזכור שאנחנו גרים באשקלון, העיר הכי מופגזת בשנים האחרונות וחברי המועצה יעסקו גם בהצעה לסדר יום של חבר מועצת העיר וסגן ראש העירייה לשעבר, רמי סופר בנוגע למחסור בממ"דים באשקלון.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

לפני סיום הישיבה, צפויים חברי המועצה לאשר את הארכת המינוי של יעל אבהר כחברת דירקטוריון החברה העירונית.

בנוסף, חברי המועצה צפויים להסכים להקמת תחנת טרנספורמציה חדשה של חברת החשמל, בשיתוף החברה הכלכלית בעיר וחברת סיבוס רימון.

לבסוף כאמור, חברי המועצה צפויים לאשר את הפגרה אליה הם יוצאים לחודשיים הקרובים.

מה דעתכם על ההצעות שיאושרו מחר בישיבת המועצה? שתפו אותנו במערכת התגובות למטה:

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן