נולד באשקלון ובממשלה מאמינים שיצליח להשמיד את הגרעין האירני

העיר אשקלון מצמיחה המון אנשים מוכשרים, אולם אחד מהם, בדומה לראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר, נותר מחוץ לאור הזרקורים לאורך שנים רבות.

לאחרונה, שמו עלה לכותרות, לאחר שנבחר לעמוד בראש 'המוסד' הישראלי, בתקופה מאתגרת של טיפול בתכנית הגרעין האיראנית שמנסה לאיים על ישראל.

דדי ברנע, ראש המוסד, נולד בעיר אשקלון ולאחר תקופה קצרה עברה משפחתו למרכז הארץ שם התחנך וגדל עד שהתגייס לשירות הצבאי בסיירת מטכ"ל.

ראש המוסד החדש, דדי ברנע עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וראש המוסד היוצא, יוסי כהן. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

בהמשך אף שימש כיועץ השקעות עד שהתגייס ל'מוסד' ומהמידע שנמסר מתברר כי השתתף ופעל במספר פעולות נועזות שנועדו להבטיח את בטחון העם היהודי בארץ ישראל ומחוצה לה.

בימים האחרונים גוברים הדיבורים בכלי התקשורת על תכנית הגרעין האיראנית ובישראל כבר רבים מדברים על ברנע כאיש הנכון במקום הנכון ומקווים שיביא לתוצאות חיוביות מול הגרעין האיראני.

ברנע, אדם מנוסה שעבד רבות לצידו של יו"ר המוסד היוצא, יוסי כהן, נחשב לאדם צנוע וערכי שמבקש לעשות למען המדינה והשקיע את מיטב שנותיו עבור המדינה.

בינתיים באיראן, המנהיג עלי חמינאי מנסה לאותת קירבה ועידוד למחבלים ברצועת עזה והעלה לאחרונה ציוץ בו בירך את איסמעיל הניה וכתב: " קיבלתי את מכתבך בו פירטת על הג'יהאד האחרון של פלסטין. ההתנגדות שלך היא התנגדות לדיכוי, חוסר אמון ויהירות"

איספאן, אירן. צילום:PIXABAY Raimund Andree

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן