רבש"צ היישוב גילה עירנות ומנע פיגוע חדירה בעוטף: "המחבל ניסה לרצוח כמו שעשו באיתמר למשפחת פוגל"

סכין,אדמה,

אמש בשעת לילה ניסה מחבל לבצע פיגוע כשנכנס מעזה במעבר כרם שלום. המפגע הצליח לעבור את כל קווי ההגנה של צה"ל ולהגיע לישוביי חבל שלום בעוטף עזה. עירנותו של רבש"צ אחד היישובים מנעה אירוע גדול.

המחבל עורר את חשדו של הרבש"צ והאחרון בדק את כוונותיו. אז הסתער המחבל על הרבש"צ ובעזרת סכין שהייתה ברשותו ניסה לרצוח אותו. בפועל, הצליח לגרום לו לפציעה קלה בלבד וזאת בזכות פעולתו ונחישותו של הרבש"צ. לאחר מאבק בין השניים נוטרל המחבל.

לאחר חיפוש בכליו נמצא סכין נוסף, כוונתיו של המחבל היו ברורות. הצוות הראשוני שתפעל את האירוע הורכב מרבש"צים ביישובים הסמוכים למקום האירוע. שוב הוכח כי הרבש"צים הם מגיני היישובים ומצילים הלכה למעשה, דה פקטו, את חיי התושבים.

ניר שורמן, רבש"צ היישוב דקל שהיה במקום האירוע, ויו"ר ארגון הרבש"צים מבית הסתדרות לאומית אמר: "אין לי ספק שיכולנו ח"ו לראות כאן פיגוע כמו הרצח המזוויע באיתמר. כל האינדיקציות מעידות שלכך הוא התכונן.

העירנות של הרבש"צ הצילה פה חיים ומנעה אירוע גדול מאוד. הרבש"צים הם קו ההגנה האחרון של התושבים. נחישותם מקצוענותם ותגובתם המהירה לאירועים היא זו שעושה את ההבדל בין סיום אירוע מוצלח לבין משפחה שכולה ולחימה בעזה".

סכין,אדמה,
צילום: ניר שורמן
שמרנו על החומות: איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון וידאו כי המפעלים ערוכים ומוכנים לכל תרחיש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן