עסק חדש? ככה תוכלו למתג את עצמכם כמו שצריך!

מיתוג מעל הכל
כל אדם שעמל ועבד תקופה ארוכה על הקמת בית עסק מכיר את הקושי למצוא לקוחות בתחילת הדרך. הלקוחות עוד לא מכירים את בית העסק, לא שמעו עליו ובמקרים רבים – פשוט לא יודעים שהוא שם.

קרדיט: FREEPIK

כיום כל בית עסק בתחילת דרכו נדרש למתג את בית העסק שלו כראוי. מיתוג, בהגדרתו הוא כל אמצעי שיאפשר לכם להגדיר ולהציג את הייחודיות של החברה האהובה לקהל הרחב. המיתוג הנכון לא רק יגרום ללקוחות הפוטנציאלים להכיר את בית העסק שלכם, אלא לתפוס עליו רושם ולרצות לפנות אליכם לקבלת שירות על דעת עצמם. מבלי להתעכב יותר מידי, ריכזנו עבורכם כמה צעדים מיתוגיים בסיסיים שיאפשרו לכם להתחיל לכם להריץ את העסק כמו שתמיד חלמתם. בהצלחה!

תפגינו פעילות ברשתות החברתיות
כיום אין אחד שלא נמצא ברשתות החברתיות וכיוצא בזאת – כל עסק שרוצה למצוא את עצמו בעולם המודרני של היום, חייב להפגין ברשתות פעילות. דרך טובה להתחיל ולמתג את בית העסק שלכם תהיה כמובן לפתוח דף עסק ולהפגין פעילות. תוכלו להעלות טיפים שנוגעים לתחום העניין שלכם בדף החברה, להגיב לפוסטים שקשורים לתחום העיסוק שלכם, לפרסם לקהל הרחב עבודות שאתם גאים בהם ואפילו להעלות תמונות של העובדים. מרחיקי הלכת שביננו יוכלו להתפנק בשירותי הקידום הממומן של פייסבוק שישלבו את הפרסומים שלכם בפיד השגרתי של אוכלוסיית הלקוחות הפוטנציאלית. מגניב, לא?

תקימו דף עסקי בגוגל
דרך נוספת לתת פוש למיתוג העסקי שלכם תהיה לפתוח דף לעסק שלכם בגוגל. מיקום של בית העסק בגוגל מאפשר ללקוחות למצוא אתכם בקלות, לקבל פרטים ומידע על מיקום בית העסק, להיות נוכחים בממשק המפות של גוגל ואולי הכי חשוב – להנות מביקורות. הממשק של גוגל מאפשר ללקוחות להשאיר ביקורות על בתי העסק השונים ולהתרשם מהביקורות הקיימות. התנהלות אדיבה ונעימה מול הלקוחות תקנה לכם נקודות בונוס ובמקרים רבים אתרים של עסקים שמדורגים טוב לא פעם עולים במעלה רשומת התוצאות.

תיעזרו בגי'נגל עסקי
אם אתם רוצים לקחת את המיתוג העסקי שלכם צעד אחד קדימה, יכול להיות ששווה לכם לפנק את עצמכם בג'ינגל לעסק. ג'ינגל עסקי הוא נעימה מרגיעה במיוחד שכוללת מידע רלוונטי עבור הלקוחות האהובים שלכם. בג'ינגל תוכלו לעשות שימוש בקו ההמתנה למענה הטלפוני ולחילופין, לפרסם אותו בדף העסק שלכם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר.

תקדמו את האתר שלכם במנועי החיפוש
אם כבר השקעתם באתר עסק רציני – למה שלא תוודאו שאנשים מוצאים אותו בקלות? באמצעות שיטות קידום אורגני מתוחכמות כל בית עסק יכול להתקדם במעלה תוצאות החיפוש. ישנן חברות רבות ועצמאיים שיותר מישמחו לתת לכם שירותי קידום שלא רק יעזרו ללקוחות להתרשם מכם אלא מלכתחילה לדעת שאתם שם.

תפיצו את הבשורה בין החברים
עבור בתי עסק רבים, הדרך הכי טובה להנות מהפוש ההתחלתי היא ללא ספק להיעזר בחברים. תדברו עם אנשים שקרובים אליכם, תבקשו שיפיצו את הבשורה ותעבירו להם עבודות עבר. במידה ויש לכם חבר עם בית עסק שחופף בחלקו את התחום שלכם או קרוב אליו באיזה אופן, תוכלו לבקש שימליץ עליכם ללקוחות המוכרים שלו. עם הזמן תצברו ניסיון, תהנו ממוניטין חיובי אצל הלקוחות הקיימים שלכם ואלה לאט לאט יפיצו את הבשורה. תופתעו אולי לשמוע, אבל זה יקרה יותר מהר ממה שהייתם מצפים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן