מורה? אלו כמה פריטי חובה שישדרגו את חוויית ההוראה שלך

חינוך מעל הכל
בסופו של דבר, הדור הצעיר עתיד בעוד כמה שנים להחליף אותנו ולהיות אמון על הניהול היומיומי של המדינה. למורים ישנה אחריות אדירה בגידול, פיתוח והתעניינות בדור העתיד שכן אלה מנהלים עמם אינטרקציה אינטנסיבית ומעבירים להם את הידע שרכשו בעצמם עם הזמן.

קרדיט: FREEPIK

בתור מורה את בוודאי מכירה את תחושת השליחות שמלווה אותך בכל בוקר בדרך לבית הספר, במהלך השיעורים ובעיקר בשיח שוטף ואישי שאת מבצעת מידי פעם עם התלמידים אחד על אחד. בשביל לעזור לך לשדרג את חוויית הלימוד עוד יותר ולהפוך אותה לחוויתית, מעניינת ומהנה, ריכזנו עבורך כמה מוצרים שבלעדיהם השיעור לא יראה אותו הדבר. תהני!

טוש צבעוני ללוח
כולנו מכירים את הטוש השחור או הכחול המשעמם ללוח. הוא מוכר, הוא פשוט והוא לא מושך יותר מידי עניין. דרך יפה להפוך את השיעור למוחשי יותר ומעניין, תהיה להשתמש בצבעים מפתיעים. כיום טושים ללוח מגיעים במבחר אדיר של גוונים – החל מטושים בצבעי פסטל ונאון ועד לטושים רגילים בצבעי ירוק, חום, ורוד ואדום. שילוב של מספר צבעים בכתיבה השוטפת על הלוח תסייע לתלמידים בשמירה על הקשב השוטף ואולי חשוב לא פחות – תהפוך את השיעור גם ליותר מהנה עבורך. מגניב, לא?

מחברת אישית להערות
אם עוד אין לך מחברת אישית – זה ללא ספק הזמן לקנות. מחברת אישית, יותר מיומן, תאפשר לך לבצע רישומים שוטפים במהלך השיעור – הן על התנהגות התלמידים והאינטרקציה בינהם והן על קצב ההתקדמות בחומר: חומר שהספקת או לא הספקת, שיעורי הבית שנתת והמידה שבה את חושבת שהתלמידים הבינו אותו. רישום ותיעוד נכון של כל אלה יהפכו את חוויית הלימוד שלך למסודרת יותר עבורך ועבור התלמידים ואת השיעורים לדבר ברור ומסודר. בנוסף, בחירה של המחברת הנכונה תהפוך את חוויית הכתיבה והתיעוד לנעימה ומהנה במיוחד עבורך.

חותמות ומדבקות
אם את רוצה להפוך את חוויית ההוראה שלך לאיכותית על אמת – יכול להיות ששווה לך להיעזר במבחר של חותמות ומדבקות. באמצעות החותמות והמדבקות האישיות שלך תוכלי לקשט מבחנים מצטיינים, לתת חוות דעת אישית על עבודות שהתלמידים הגישו ובעיקר – לתת לתלמידים האהובים שלך תחושת ייחודיות. בתי עסק רבים, בינהם עדן חותמות, מציעים שירותים אישיים בעיצוב חותמת למורה אונליין. באופן כזה תוכלי לעצב את החותמת האישית שלך ולהנות ממוצר שפיתחת לגמרי לבד! את המדבקות תוכלי לרכוש במגוון חנויות יצירה שמציעות מבחר אדיר שכולל בתוכו סגנונות שונים, גדלים שונים ועיצובים מופלאים במיוחד.

חום ואהבה לתלמידים
אולי לא מדובר במוצר חומרי, אבל ללא ספק מדובר בדבר החשוב ביותר. פרגון ונתינת חום לתלמידי בית הספר הוא ללא ספק הדבר החשוב ביותר שמורה יכול לעשות. מורה טוב לא רק יראה לתלמיד את הדרך, אלא גם יסייע לתלמיד כשייתקשה לעקוב אחריה ויראה לו שהוא תמיד בצד שלו. חשוב להיות קשובים לתלמידים, להכיל אותם, לראות את מי שהם באמת ולסייע להם ברגעים לא קלים. תזכרי בחווית הלימודים היסודיים והתיכוניים עבורך ועל הדמות המחנכת שהיוותה לך השראה – רק ככה תוכלי להיות בטוחה שהתלמידים צועדים בדרך הנכונה.

עכשיו כשאת כבר יודעת הכל, רק נשאר לארגן את הדברים לפני שמגיע הצלצול. שיהיה לך הרבה בהצלחה!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן