התרמית הגדולה נגד האשקלונים בבחירות: גדעון סער המליץ על לפיד לראשות הממשלה ובנט נשאר בנט. טור אישי

התרמית הגדולה נגד האשקלונים בבחירות: גדעון סער המליץ על לפיד לראשות הממשלה ובנט ( לא מפתיע אבל: ) נשאר בנט. טור אישי – אודי דוד בן דוד

גדעון סער, בעבר איש ימין שסחף אחריו רבים ברחבי העיר ובהם גם מכרים וקרובים של כותב שורות אלו, המליץ הבוקר על הקמת ממשלה בראשותו של יאיר לפיד.

סער, שהתבטא נחרצות ומפורשות כי לא יתמוך בממשלת לפיד אף הגדיל ואמר כי לומר שהוא ימליץ על לפיד זה כמו לשאול אם הוא יישב בממשלה תחת פיטר פן, הלך ומסר היום את קולות הימין ישירות לידי השמאל.

בנוסף, סער קיבל תמיד של אדם שתומך בציבור החרדי ושמירת התורה ומצוות בארץ ישראל אך בפועל ניגש עם קולות האנשים שתמכו בו ומסר את הקולות שלהם ישירות למפלגה שחרטה על דגלה את המאבק בחרדים וכעת עשויה לצרף לשורותיה גם את ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.

עוד ידובר רבות על התרמית הגדולה, אך כעת הגיע הזמן של תושבי העיר שהצביעו לסער לערוך חשבון נפש, האם אהבתנו הגדולה לאחר מחברי הסיעה של סער היתה למעשה אהבה עיוורת שנתנה את האפשרות הזאת שעשויה להוביל חלילה להקמת ממשלת שמאל?

לקראת הבחירות הבאות, במידה ויהיו, הגיע הזמן לבדוק את המעשים של האנשים ולזכור שלפעמים הפוליטיקה גוברת גם על ההבטחות שלהם, ותושבי אשקלון שעד היום סובלים מאסון הסכמי אוסלו הזכורים לשמצה והפיגועים והקסאמים שבאו בעקבותם צריכים לזכור את ההמלצה הנוכחית של סער.

חשוב לזכור שסער לא לבד, למרות נסיונות רבים לתייג תושבים באשקלון כאנשי ימינה, רבים מהם הצביעו למפלגה כי האמינו משום מה לנפתלי בנט שהוא יסכים להשאר בימין ולא יחבור לשמאל, למרות ניסיון העבר.

גם הדתיים שיוגדרו כלייט באשקלון לא יהיו מוכנים לקבל שר לשירותי דת שמציג עצמו כרפורמי או רב עיר באשקלון שלא פוסק על פי השולחן ערוך. מעבר לכך, במידה ואכן בנט ייתן יד עם שישה מנדטים לחבירה לממשלת שמאל הרי שתומכיו באשקלון ( כן חברים יקרים אוהב אתכם אבל טעיתם, ההבטחות של בנט היו שוות לקליפת השום ) התבדו שוב פעם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן