" מדובר בילד טוב " – פרשת האקדח שגנב התלמיד ממשיכה להעסיק את אנשי החינוך בעיר, העירייה: הנושא בחקירת משטרה, לא מגיבים

האקדח

פרשת האקדח שנגנב על ידי תלמיד התיכון מאשקלון במהלך טיול לשער הגיא ממשיכה להעסיק גורמים במערכת החינוך בעיר.

אמש טענו בעירייה שהם כלל לא מכירים את הפרשה אולם מאוחר יותר הודו שאכן מתקיימת חקירה לאחר שהמשטרה הגיעה למספר תלמידי תיכון בעיר החשודים בגניבת האקדח ואחד מהם אף נלקח לחקירה משטרתית.

גורם המכיר את הנער שבאמתחתו נמצא האקדח הגנוב אמר: " מדובר בילד טוב. " נציין שלמרות דבריו של הגורם, עולה תהיה רבה מאחר והתלמיד ועוד מספר חברים שידעו על גניבת האקדח הצליחו להסתובב זמן רב עם האקדח מתחת לאפם של אנשי הצוות החינוכי בתיכון המוכר בעיר אשקלון והתלמיד אף הצליח להגיע איתו לביתו.

למרות שמדובר בטיול שאמור היה להיות חוויה של כיף לצד לימוד, מסתבר שהסיום שלו עבור חלק מהתלמידים היה בפגישות עם חוקרי מג"ב שנכנסו לתמונה לאחר קבלת התלונה ממוזיאון שער הגיא ופתיחת חקירה מיוחדת בנושא.

אם לתלמידים באשקלון וחברת ועד הורים מסרה בתגובה: " התלמידים והצוות החינוכי צריכים להסביר את המשמעות של המקום אליו מגיעים, במה מותר ואסור לגעת ושצריך לשמר את הקומות לדורות הבאים. הילדים לוקחים היום דברים כמשחק וכנראה לא היתה שם הבנה או חשיבה ערכית על הנושא.

אם היו מודעים לחשיבות של ערכיות ושמירה על מקומות כאלו זה לא היה קורה. שרשרת ההנהלה צריכה להסביר לתלמידים את החשיבות של המקום אליו אותו הם הולכים לראות. כולם עדיין תקועים בקורונה, זה לא סתם טיול למשחקים.

יש תמיהה גם על ההורים שלא יודעים כבר מה יש להם בבית ומה אין להם ואם הילד מכניס משהו מבחוץ הם לא שמים לב, יש כאן גם חלק מהאחריות על ההורים שצריכים לחנך את הילדים שלהם למשמעת מה שלא שלך אל תיגע. "

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " מאחר והנושא בחקירת משטרה אנחנו מנועים מלהגיב "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן