מנכ"ל משרד ראש הממשלה בביקור באשקלון: "נמשיך לסייע ככל שיידרש"

מנכ״ל משרד ראש הממשלה ביקר באשקלון; הביקור כלל סיור בשורה של פרויקטים שמתבצעים בעיר בימים אלו; "נמשיך לחזק ולסייע ככל שיידרש", אמר.

השבוע סייר מנכל משרד ראש הממשלה, צחי ברוורמן, ביחד עם ראש העיר, תומר גלאם, במטרה לעמוד אחר ההתפתחות של העיר. בסיור השתתפו גם מנכ״ל העירייה, עידן דוד ומנהל האגף לחדשנות ואסטרטגיה, עידו לבנה.

יחד סיירו בשכונת אגמים, בסמוך למוקד העבודות להקמת פארק אקו-ספורט בשכונה, שם קיבלו סטטוס אודות הפרויקט הגדול והמשמעותי שיזניק את מעמדה התיירותי של העיר אשקלון. לאחר מכן עמדו מקרוב אחר קצב השיא בו נבנית שכונת עיר היין בצפון העיר שעתידה לאכלס למעלה מ-11,000 יחידות דיור. הביקור נחתם בטיילת הצפונית החדשה, במצפור שהושלם בימים אלו וכולל נקודת תצפית מרהיבה לים.

ראש העיר, תומר גלאם אמר לאחר הביקור: ״העיר אשקלון מתפתחת בצורה אדירה ומובילה באופן מתמיד את מכירת הדירות החדשות בישראל כאשר היא מושכת אליה אלפי תושבים חדשים מערים רבות סביבה ומהמרכז. במהלך השנה האחרונה זכינו גם להישגים משמעותיים שמעולם לא קיבלה העיר בהם ההגדרה כעדיפות לאומית לתעשייה ותעסוקה והגדרת אזורי התעשייה בעיר כאזור פיתוח א׳.

ההישגים האלו יסייעו לנו למשוך לכאן חברות מובילות שיגדילו את היצע התעסוקה בעיר ויעניקו אלפי מקומות עבודה חדשים. אני מודה למנכ״ל משרד ראש הממשלה על הביקור. נמשיך לפעול ללא לאות כדי להשיג את ההטבות הנוספות שמגיעות לתושבים שלנו״.

לדברי מנכ״ל משרד ראש הממשלה בפועל צחי ברוורמן: ״שמחתי להגיע לביקור בעיר אשקלון לצד ידידי ראש העיר תומר גלאם שעושה עבודה נהדרת בפיתוחה וקידומה של העיר. רק לפני כמה חודשים ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו אישרה תכנית לסיוע וחיזוק העיר בהיקף של למעלה מ-230 מליון ש"ח בתחומים רבים. נמשיך לחזק ולסייע ככל שיידרש".

ביקור באשקלון, צחי ברוורמן,תומר גלאם
צילום: סיון מטודי
צחי ברוורמן,תומר גלאם
צילום: סיון מטודי
צחי ברוורמן,תומר גלאם
צילום: סיון מטודי
המפכ"ל בביקור במחוז דרום: "המשטרה תשקיע את כל המשאבים על מנת להתמודד עם האתגרים העומדים לרשותה"

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן