ד"ר עמוס לויאב עם חידושים ודגשים: טיפול פנים ללא ניתוח

חומצה הילארונית, הרמת עפעפיים, מתיחת פנים, נראה כי כולנו עושות את זה ומדובר בחלק מהשגרה. אך אל תתבלבלו, טיפולים אסתטיים הם עדיין לא טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית.

בוטוליניום טוקסין, חומצה הילארונית, הרמות עפעפיים, מתיחות פנים, נראה שכולנו עושות משהו, איפשהו ולפעמים נראה שמדובר בחלק משגרת הטיפול. אך אל תתבלבלו טיפולים אסתטיים מסוג זה הם עדיין לא טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית. ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של כללית אסתטיקה מסביר.

לדבריו של ד"ר לויאב: "לתחום ההזרקות ולתחום חומרי המילוי לפנים נכנס מה שנקרא "השתלת שומן עצמי" – שואבים שומן משיפולי הבטן או מהירכיים ואחרי תהליך במעבדה ניתן להזריק אותו כחומר למילוי קמטים בפנים. בשנים האחרונות אנחנו משתמשים הרבה בחומצה הילארונית, חומר טבעי שמיוצר בגוף האדם וגם אותה מזריקים במקום חומרים סינטטים.

לצד זה נכנס לשימוש מכשור מתקדם ויחד עם הטיפולים שהזכרתי משמשים לפעולות לא פולשניות וטיפולים שנחשבים לא מסובכים מדי עם סיכון מינימלי, המכשור הזה מביא לתוצאות משמעותיות לטיפול בבעיות שונות ובנגעים כאלה ואחרים בעור הפנים שההזרקות לא יכולות לפתור".

עם מבחר כזה של אפשרויות איך אדע מה נכון עבורי? הכי טוב להתייעץ. יש בכללית אסתטיקה רופאים מומחים שיתאימו את הטיפול בעבור כל אחד, אם יש לך פיגמנטציה מהשמש או משינויים הורמונליים לא תוכלי לקבל מענה באמצעות מזרק… לגוף כמו כללית אסתטיקה עם גב ומשענת של שירותי בריאות כללית אנחנו יודעים להפנות כל מטופל ומטופלת לרופא המתאים כדי לטפל בבעיה הייחודית שלהם. ואם במרפאה שלנו אין המכשיר שאותו את צריכה נדע להפנות אותך למרפאה שבה יש אותו".

מה המשמעות של ארגון גדול? דבר איתנו במספרים. "אנחנו מעסיקים למעלה מ-50 רופאים ב-17 מרפאות בפריסה ארצית ואצלנו יכולים להבטיח שהטיפול מבוצע בצורה מיומנת ואחראית וגם אם יש סיבוך או תוצאה שלא מספיק מוצאת חן בעינייך תמיד תוכלי לקבל מענה בין אם זה להוסיף עוד חומר או לשנות משהו במכשור כללית אסתטיקה זה הגוף שאת יכולה לפנות אליו".

זכרו, גם טיפולים אסתטיים עושים אצל רופא מומחה, אל תיקחו סיכונים על הפנים.

בעקבות האירועים בדרום: הרמטכ"ל קיים הערכת מצב באוגדת עזה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן