איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון מזכיר: היום הוא יום כדור הארץ הבינלאומי

באיגוד ערים לאיכות – הסביבה אשקלון מזכירים לכולם כי היום, 22.4, הוא יום כדור הארץ הבינלאומי.

בשנים האחרונות, נושאים סביבתיים הופכים יותר ויותר מרכזיים בחיינו ומקומם וחשיבותם בסדר היום הציבורי עולה בהתמדה.

בנוסף, המודעות בעולם לנושאים העוסקים בשמירה על הסביבה וחשיבות המערכת האקולוגית גדלה משנה לשנה. אחד האתגרים של החברה המודרנית הוא להבין דרכים שבהם פעילות אנושית משפיעה על הסביבה, למצוא דרכים המאפשרות קיום יחסי גומלין מאוזנים בין המערכות האנושיות והמערכות הטבעיות ולקדם דפוסי התנהגות המשתלבים בתוך גבולות אקולוגיים של מערכות תומכות חיים.

במציאות בה קיימת הסכמה שהעולם ניצב בפני משבר סביבתי המסכן את עתידה של החברה האנושית ושסימניו ניכרים כבר עתה, העיסוק בחינוך סביבתי הוא צורך קיומי ואינו בגדר בחירה.

אנו באיגוד ערים לאיכות הסביבה – נפת אשקלון מקדמים עשייה יומיומית למען הגנה על מערכות אקולוגיות, הסביבה ועל בריאות הציבור, מטפחים לקיחת אחריות ושואפים למתן שיווין הזדמנויות. מטרת האיגוד היא קידום איכות הסביבה בנפת אשקלון לטובת כלל הציבור מתוך דגש על שמירת ערכי הטבע הקיימים באזור ומניעת מפגעים סביבתיים.

הדאגה לסביבה צריכה להיות חלק משגרת התנהגות המשולבת באורח החיים, עליה לבסס התנהלות מקיימת ומתחשבת בסביבה במטרה לענות על הצרכים של הדור הנוכחי וצורכי הדורות הבאים.

למרות השגרה המקיימת אנו רואים צורך לחזור ולעורר מדי פעם את מודעות הציבור לצורך בשמירה על סביבתנו. אחד האמצעים לכך הוא "יום כדור הארץ הבינלאומי" שמצוין מדי שנה ב-22 באפריל, במטרה לעודד מודעות לשמירת הסביבה ושמירתו של כדור הארץ.

צילום: שאטר סטוק
צילום: שאטר סטוק
ים,חוף
צילום: שאטר סטוק

הבשורה של שר הבריאות אדלשטיין למרכז הרפואי ברזילי ולמאות אלפי תושבי האזור: יוקצו 10 מיליון שקלים להשלמת בניית פגייה חדשה וממוגנת

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן