אשקלון לובשת חג לקראת חגיגות יום העצמאות ה- 73 של מדינת ישראל

אשקלון לובשת חג לקראת חגיגות יום העצמאות ה- 73 של מדינת ישראל.

נתלו למעלה מ-5,000 דגלי ישראל, שרשראות מנורות בצבעי כחול לבן וקישוטי דגלים מוארים בכל הצירים המרכזיים בעיר ובפנים השכונות על מנת לקשט את העיר לרגל החג.

כחלק מההיערכות ליום העצמאות, השקיעה העירייה משאבים רבים ביצירת אווירה חגיגית בכל רחבי העיר. בהתאם לכך, באמצעות אגף תפעול, נתלו למעלה מ-5,000 דגלי ישראל, שרשראות מנורות בצבעי כחול לבן וקישוטי דגלים מוארים בכל הצירים המרכזיים בעיר ובפנים השכונות על מנת לקשט את העיר לרגל החג.

כמו כן, עיריית אשקלון דואגת להעמיד לרשות תושביה את מיטב האמצעים על מנת לאפשר את קיום החגיגות בצורה הטובה ביותר תוך שמירה על הניקיון והסדר הציבורי. בהתאם לכך, הציבה העירייה בפארקים הגדולים והמרכזיים ברחבי העיר שירותים ניידים, מתקנים לשתיית מים, פחים ומתקנים לשפיכת גחלים.

על מנת להיערך לעיר נקייה בחג העצמאות, מערך פינוי האשפה באגף לשיפור פני העיר יתוגבר בשעות הלילה בתאריך 14.04.21, החל מהשעה 02:00 ובתאריך 15.04.21, החל מהשעה 22:00.

בנוסף, וכדי לעודד את הצריכה המקומית ולחזק את העסקים המקומיים, ביום העצמאות 15.04.21 תותר חנייה ללא תשלום במקומות המסומנים בכחול-לבן ברחבי העיר.

בעירייה מדגישים כי הבערת אש תהיה מותרת בכל רחבי העיר למעט במקומות הבאים: בטיילת, בסי-פארק, בחופי הרחצה, באי תנועה, בכיכרות ובמעגלי תנועה.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: ״העיר כולה לובשת חג ומתעטפת בצבעי הדגל ובסמלי המדינה האהובה שלנו במטרה אחת – לחגוג בשמחה ובעוצמה רבה את יום העצמאות ה-73, לאחר שנה לא פשוטה שעברנו יחד. הנחיתי להעמיד לרשות התושבים את מלוא האמצעים על מנת שיוכלו לחגוג וליהנות ולהקפיד על אשקלון נקייה וירוקה. שמרו על עצמכם ושיהיה לכולנו חג עצמאות שמח״.

מזעזע: חשד להתעללות במעון בעיר; גננת נעצרה לחקירה | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן