החיסול הערב: דברי השכנים בזירה ופרטים נוספים – הקורבן ככה"נ עזב את עולם הפשע – המשטרה מעריכה כי חברו ( לפי גורם רפואי מצבו יציב כעת ) נחשד כמי שעבר לארגון אחר I כל הפרטים

החיסול הערב כאן בעיר הכניס רבים ברחבי אשקלון למתח וחרדה לאחר תקופה ארוכה בה הפשע משתולל ברחובות העיר ללא מענה הולם ואשקלון עולה לכותרות כמה פעמים בשבוע בהקשרים שלילים של פלילים.

השכנים בשכונת גן הורדים שנחשבת לשכונה טובה ודי שקטה בה ניתן לבלות ברחובות באוירה של כיף, לא ראו, לא שמעו ולא ידעו על המתרחש ובכלל חזרו לביתם מכיוון שזה מה שהם נוהגים לעשות בכל לילה ואף אחד לא הסתובב ברחובות הערב, אולם אדם אחד שכן הספיק לדבר עם המערכת סיפר: " נסענו ופתאום שמענו צרור, לא הבנו אם מדובר בזיקוקים או יריות".

עם זאת, קשה להעריך שדיירי הבניין לא הרגישו במתרחש מתחת לביתם הערב בכניסה לבניין המגורים השקט בדרך כלל שהפך הערב לזירת חיסול עם שוטרים שסוגרים את המקום לתנועת אזרחים שלא מתגוררים בבניין.

שוטרת בזירת האירוע, צילום: אשקלון נייעס

בתוך כך, מפרטים נוספים שמגיעים בשעה האחרונה למערכת מגורמים שונים עולה כי המשטרה חושדת שיעד הירי היה אדם שנחשד על ידי חבריו לארגון פשיעה קודם כמי שערק לשורות ארגון אחר.

בנוסף, טוענים במשטרה כי היו ערוכים לקרבות העולם התחתון בעיר והתריעו על כך כבר לפני מספר חודשים תוך שהם מסבירים שמדובר לא רק בקטטות בין אנשים אלא בניסיונות חיסול של ממש, כפי שארע גם הערב באשקלון ומוקדם יותר היום בחולון, למרות שקשה כרגע להצביע על קשר בין שני האירועים ולא ברור אם הוא קיים.

רכב זק"א בזירת האירוע בגן הורדים, צילום: זק"א

גורם מהמרכז הרפואי ברזילי סיפר למערכת 'אשקלון נייעס כי לעת עתה מצבו של הפצוע קשה מוגדר כיציב, ומהמרכז הרפואי ברזילי נמסר באופן רשמי לכלי התקשורת כי: " אל חדר הטראומה של המרכז הרפואי ברזילי פונו שני נפגעי ירי מאשקלון. האחד, בן 28, נפטר עוד טרם שהגיע לברזילי, והאחר, בן 24, במצב קשה- מטופל כרגע על ידי צוותים רב מקצועיים".

סיפורו של הגן הלאומי אשקלון כמו שלא שמעתם מעולם

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן