ראש העיר סייר בקייטנות פסח: למעלה מ-7,800 ילדות וילדים משתתפים בקייטנות בגני הילדים ובבתי הספר

ראש העיר, תומר גלאם, סייר הבוקר במספר גני ילדים ובתי ספר בהם נערכות קייטנות פסח שנפתחו השבוע. כ-260 גנים וכ-20 בתי ספר משתתפים בקייטנות כך שבסה"כ מספר הנרשמים עומד על 7,819 ילדים שמקבלים מענה חינוכי מהקייטנות בימים אלה.

הקייטנות, שיימשכו עד מחר, ללא עלות נוספת עבור ילדי הגנים וכיתות א'-ג' שרשומים לצהרונים. חשוב לציין כי הקייטנות מסובסדות עבור כלל הילדים מלבד ילדים שרשומים לתוכנית הצהרונים של 'ניצנים', עבורם לא ניתן תקציב ממשרד החינוך.

הקייטנה כוללת פעילות פדגוגית עשירה, שפע של פעילויות חווייתיות  ולימודיות באווירת חג הפסח וארוחת בוקר.

בסיור ראש העיר השתתפו גם מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליח ומנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה ביטון וביחד הם התרשמו מהפעילות הפדגוגית והחווייתית שבוצעה בקרב הילדים על ידי הצוותים החינוכיים.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "אני שמח שהצלחנו להחזיר את העיר אשקלון לציון ירוק ברמזור. הדבר מאפשר לנו לחזור לשגרה, לחוש את אווירת החג ברחובות, לתת מענה חינוכי הולם לילדי הגנים ובתי הספר שכה זקוקים לזה.

בשנה שעברה אווירת פסח הייתה שונה מאוד מהקיימת כיום ואנו כבר חשים את השגרה באוויר ואני מברך על כך. אני שמח שהצלחנו להעמיד השנה את הקייטנות ולתת את המענה גם לאותם הורים שזקוקים לכך ומאחל לכל תושבי אשקלון חג פסח כשר ושמח".

צילום: סיון מטודי
צילום: סיון מטודי
הליכוד ניצח באשקלון, וכמה קיבלו שאר המפלגות? הפרטים בפנים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן