איך לבחור אוכל לחתולים בצורה הנכונה ביותר

קרדיט תמונה FREEPIK

כדי שחתולים ייהנו מחיים ארוכים ובריאים, הם זקוקים לתזונה יומית מאוזנת ובריאה שתספק להם את כל הרכיבים שהם זקוקים להם. אם יש לכם חתולים בביתכם או שאתם שוקלים לאמץ חתול, חשוב שתדעו כיצד לבחור את המזון הטוב ביותר עבורם, והטיפים הבאים יסייעו לכם לבחור אוכל לחתולים שהוא איכותי ומזין, ובעזרתם החתול שלכם יהיה בריא ושמח.

איך לבחור אוכל לחתולים?

כדי שתדעו איזה אוכל לחתולים הכי מתאים לחתול שלכם, אתם צריכים להכיר את שני סוגי המזון העיקריים בשוק:

מזון יבש לחתולים: מזון שמכיל תערובת של רכיבים שונים שמייבשים ויוצקים לנגיסים קטנים. מזון יבש לחתולים כולל בשר, דגנים, רכיבי דגים, רכיבי חלב, סיבים, ויטמינים ומינרלים. מדובר במזון שהוא אינו יקר אך כולל את הרכיבים שהחתול שלכם צריך עבור תזונה מאוזנת.

מזון רטוב לחתולים: מזון שמכיל כמות גבוהה של מים, והוא מגביר את תחושת השובע אצל חתולים. חשוב לספק לחתולים מזון רטוב לצד מזון יבש מפני שהוא מאותת ליצר הציד שלהם שהם עשו וקיבלו את מה שהם זקוקים לו.

עכשיו שאתם מכירים את שני סוגי המזון העיקריים לחתולים, הגיע הזמן לגלות איך לבחור אוכל לחתולים שיהיה הכי טוב לחתול שלכם:

  • גיל החתול: חתולים בוגרים זקוקים למזון יבש שמכיל חלבונים מן החי לצד מזון רטוב משימורים שגם הוא מכיל טעמים של בשר. גורים גם הם זקוקים למזון יבש, אבל כזה שהוא מעט רך כדי שיוכלו ללעוס אותו בקלות.
  • סוג המזון: אם אתם רוכשים אוכל לחתולים מהסוג הרטוב, בדקו את התווית שלו. ישנו מזון רטוב לחתולים שהוא "מלא", כלומר כולל את כל רכיבי התזונה שחתול צריך, ויש מזון רטוב שהוא "משלים" וצריך לשמש בעיקר כתוספת מכיוון שאינו כולל את כל מה שנדרש לתזונת החתול.
  • מצבו הבריאותי של החתול: יש חתולים שרגישים למזונות מסוימים, יש כאלו שיש להם אבנים בכליות, ישנם חתולים עם מחלות שונות, וכן חתולים עם בעיות בריאותיות מגוונות. למרבה השמחה, יש בשוק אוכל לחתולים שמותאם במיוחד למצבים הגופניים והבריאותיים השונים של חתולים, כך שתוכלו לרכוש את המזון הטוב ביותר לחתול שלכם.

המזונות השונים לחתולים שקיימים בשוק מספקים את הצרכים התזונתיים שלהם, אך חשוב לבחור אוכל לחתולים שמיוצר על ידי חברות נודעות שמשתמשות בשיטות הכנה איכותיות וברכיבים איכותיים. אם אתם רוצים לרכוש מזון לחתולים שהוא איכותי, בריא ומזין – חברת "כלבו לכלב ולחתול" זמינה לכם. החנות הוותיקה, שמספקת מוצרי מזון ומוצרים נלווים לחיות מחמד מזה 25 שנה, מפעילה שלושה חנויות במרכז הארץ וחנות מקוונת שתספק לכם את כל המוצרים שאתם צריכים במהרה. כנסו לאתר ופנקו את החתול שלכם באוכל טעים וגם חטיפים לחתול שישמרו עליו בריא ושמח וכמובן משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן