מאות עפיפונים עם מילים טובות צבעו את השמיים בחוף הים באשקלון

לקראת יום מעשים טובים, שיתקיים ב-16 במרץ, תלמידי אשקלון הפריחו למעלה מ-300 עפיפונים עם מילים טובות בחוף הים באשקלון.

לקראת יום מעשים טובים המתקיים השנה בסימן 'עוברים משיימינג ל-#FAMING' מאות תלמידי אשקלון הגיעו הבוקר לחוף דלילה לנקות את החוף ולהפריח עפיפונים עם מילים טובות.

התלמידים, מכל בתי הספר העל יסודיים ומבית הספר היסודי 'בית יחזקאל', חולקו לקפסולות בהתאם למגבלות התו הסגול. אליהם הצטרפו ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, ראש מועצת חורה מוחמד אלנבארי, ויו"ר עמותת 'רוח טובה', רפי אלול שהפריחו יחד איתם את העפיפונים.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "תלמידי אשקלון, שמובילים את אחוזי הזכאות לתעודת בגרות חברתית בישראל, תמיד נכונים לעשות מעשים טובים וראינו את זה, הלכה למעשה, היום בפעילות המרגשת בחופי העיר, שם הפרחנו מאות עפיפונים עם מסרים של שלום, אחווה, אחדות ובריאות.

אלו המסרים שאנחנו מחנכים את תלמידנו על פיהם ואלו המסרים שיוצאים מהעיר אשקלון כולה. אני קורא מכאן לתושבים להצטרף גם הם ליום המעשים הטובים ולקחת חלק בפעילויות התנדבותיות מהבית או באוויר הפתוח".

יו"ר עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון, רפי אלול הוסיף כי: "מרגש ומשמח לפתוח את אירועי יום מעשים טובים המתקיים השנה בסימן ה-#FAMING ולהפריח עפיפונים עם מילים טובות ומסרים חיוביים כאן בחוף של אשקלון, עיר מלאה בעשייה חיובית, עם תקווה לאחדות ולשלום"

המבצע מהווה יריית פתיחה ליום מעשים טובים 2021, שיתקיים זאת השנה ה-15 ויכלול אלפי פעילויות התנדבות מהבית באוויר הפתוח ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. יום מעשים טובים הינו יום שיא לפעילות שנתית של עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה התנדבות בהתאמה אישית, לאורך כל השנה.

יום מעשים טובים השנה יהיה בסימן: "#FAMING – להאיר את הטוב", כמענה לתופעת ה-SHAMING שעלתה ברשתות החברתיות. ברשתות החברתיות יעלה אתגר ה- FAMING# שיעודד את הציבור להאיר את הטוב ולשנות את השיח בישראל. המטרה היא לעודד את הציבור לשתף בסיפורים טובים, מסרים חיוביים ופירגונים על אנשים, עסקים, ארגונים וכד'.

צילום: אלדד עובדיה

האזעקות באשקלון | כל הפרטים על האירוע

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן