לראשונה באשקלון: פורים משולש לילדים מבודדים

ילדים

לרחל בן שושן, מפקחת גני הילדים של 'חניכי הישיבות' היה קשה לחשוב שיהיו ילדים מהגן שלא יחוו את מסיבת הפורים המסורתית, עקב בידודים. אז היא עשתה את המעשה הבא שגרם להורים לבכות מהתרגשות.

כבר מהסבב הראשון הבינו בגני הילדים 'חניכי הישיבות' את הצורך בהמשך חינוך בתוך הבית, לכן הם היו הראשונים להקים את 'המרחב הקולי' קו טלפון אליו מתקשרים הילדים ומאזינים בכל יום לגננת שמתפללת עם הילדים ומלמדת אותם את התוכן החינוכי שהיה נלמד בגן לולא הסגר, בהקלטות שמעו הילדים תכנים איכותיים וסיפורים, לצד החומר הלימודי.

הקו האיכותי צבר מידי יום מאות דקות שיחה של ילדים ששמעו בצמא את דברי הגננות, עד כדי כך שבסגרים הבאים, המספר דלף וילדים מגנים אחרים ישבו גם הם להנות ולהתקדם בחומר הלימודי.

ולמרות זאת, את החוויה של מסיבת פורים, אי אפשר להעביר דרך הטלפון לילדים מבודדים ולכן הגב' רחל בן שושן מפקחת הגנים, עשתה מהלך דרמטי שלא נעשה בשום מקום אחר ובכדי לשמח את כל הילדים נערכה מסיבה ביום רביעי ללא הילדים ששהו בבידוד. 

לא כל יום פורים? כנראה שהשנה המשפט לא רלוונטי. אותם ילדים שחסרו מאוד בגן, קיבלו הודעה להגיע ביום שני, לאחר פורים, לגן כשהם מחופשים למסיבת פורים חוזרת ובכך הילדים שנאלצו להישאר בבית הצליחו לחוות גם הם את מסיבת הפורים המושקעת מאוד שנערכה בפעם השנייה בגן, יחד עם הצוות ששמח לחבק את הילדים ולהעניק להם זכרונות מתוקים.

ילדים,
צילום: דוברות מוסדות 'יצחק ירנן'
ילדים
צילום: דוברות מוסדות 'יצחק ירנן'
המשרד להגנת הסביבה חושף פרטים נוספים על המיכלית המזהמת עליה דובר אמש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן