דואר ישראל בשירות חדש: מעתה תושבי אשקלון מזמינים תור מראש לפני ההגעה ל-4 יחידות דואר בעיר ומצמצמים את זמן ההמתנה | כל הפרטים

דואר ישראל
בשורה לתושבי אשקלון: בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר ברחבי הארץ.

אחרי פיילוט מוצלח בן חודשיים, חברת דואר ישראל הרחיבה  את שירות זימון תור מראש לעשרות סניפי דואר, בהם ב-4 יחידות דואר באשקלון: סניף הדואר המרכזי, סניף לב אשקלון, סוכנות אפרידר  וסוכנות דואר מרכז נפתי  ברחוב קיבוץ גלויות 5 באשקלון.

החל מהיום, ה-3 במרץ 2021, תתאפשר ההגעה לסוכנות דואר מרכז נפתי רק בהזמנת תור מראש, באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד, או בשיחה טלפונית למוקד 171, וזאת על מנת לחסוך זמן ללקוחות ולהימנע מהמתנה ממושכת בסניף.

שירותי הדואר לתושבי אשקלון ניתנים כיום באמצעות 23 יחידות דואר: 7 סניפי  דואר ו-16  מרכזי מסירה לרווחת התושבים.

כאמור, החל מהיום, ה-3 במרץ, ניתן יהיה להגיע ל-4 יחידות דואר באשקלון רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים.

בנוסף, יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות, מתאפשרת בימים אלה הגעה ליותר ממאה סניפים ברחבי הארץ, רק בהזמנת תור מראש, וזאת על מנת לאפשר ללקוחות לתכנן את מועד הגעתם, ובכך להימנע מהמתנה ממושכת בתור.

מהלך זה מאפשר לנו להיערך נכון לביקושים, להסיט משאבים ליחידות עמוסות, ובכך לקצר זמני המתנה ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות. בתקופת הקורונה הנושא הינו קריטי לצורך שמירה על הנחיות התו הסגול, ועל מנת למנוע המתנה בשטחים הציבוריים מחוץ לסניפים. במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו מאות סניפים נוספים בהדרגה".

דואר ישראל
צילום: אייל קרן
שומרים על הסדר הציבורי: העירייה לכדה קבלן ששפך בטון בניגוד לחוק

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן