החלקה ביתית – החלקה לשיער ללא מחליק חשמלי

קרדיט תמונה – FREEPIK

בין אם את בעלת שיער מקורזל, מתולתל או גלי, ייתכן שאת אוהבת להחליק את שיערך. וכשמדברים על החלקות שיער לצמיתות, מדברים גם על החלקות מינרליות מסוגים שונים. אם כך, בואי ונכיר החלקנה מינרלית ואת יתרונותיה הרבים.

מחפשת אחר מחליק שיער ללא שימוש במחליק חשמלי? מעוניינת להזין את שיערך בחלבונים וחומרי שיקום הנמצאים בתוך מחליק מינרלי? בימינו הפעולות האלו אפשריות והן מומלצות ללא שימוש במחליק חשמלי. מחליק שיער חשמלי עשוי לגרום לנזקים לפעמים כה כבדים לשיער, עד שהם יהיו כמעט בלתי הפיכים. בסופו של דבר, השיער צומח גם לאחר נזקים של שריפה חלילה. אבל האם את מוכנה לשאת בנזקים האלו ובתהליך ההחלמה? כמובן שלא. בניגוד לחומרים מחליקי שיער עם חומציות גבוהה, החלקה מינרלית לא אמורה לגרום בשערך לנזקים.

החלקה לשיער ללא מחליק חשמלי – יש חיה כזו

כל עוד פלונית מעוניינת להחליק את שיערה, פלונית צריכה להכיר את החסרונות והיתרונות שיש בחומרי החלקת שיער. החלקה לשיער לצמיתות מאפשרת לך להנות מהשיער שתמיד רצית אמנם, אבל את צריכה גם להיות מודעת לנזקים האפשריים הפוטנציאליים בעת בשימוש בחומרי החלקה.  למשל, שינוי הפיגמנט שלך כתוצאה ממחליקי שיער עם חומציות גבוהה.

לא פעם, חומציות גבוהה עשויה להוביל לשינוי של הפיגמנט. אם את משתמשת בחומרי החלקה מינרלית לשערך, את לא צריכה לדאוג לגבי זה. כמו כן, רובנו מכירות את התחושה הזו של בעירה ושריפה בקרקפת בעת שימוש בחומרי החלקה לשיער. החלקה ללא מחליק לא כוללות את תופעות הלוואי האלו.

החלקה מינרלית לצמיתות לשיער

החלקות מינרליות לשיער גם כוללות בתוכן שלל חומרים הנחשבים חומרים משקמים לשיער. אם את מעוניינת להבריא את שיערך ולגרום לו להיראות בריא יותר, רצוי להפסיק להשתמש בחומרי החלקה לא מזוהים. אחד הדברים החמורים שאפשר לעולל לשיער הוא, השימוש בחומרים שלא ידוע דבר וחצי דבר לגביהם.

את צריכה לבדוק היכן יוצרו חומרי ההחלקה שבהם את משתמשת. כדאי לבדוק באילו מעבדות החומרים יוצרו, כמו גם לוודא כי הם עומדי בתקני הבריאות השונים. בנקודה הזו, אנחנו נרצה שתכירי את BORGANIC – החלקה לשיער לצמיתות. בורגניק הוא מוצר המהווה עבורך את כל מה שאת צריכה תחת קורת גג אחת. הוא חומר שנקרא החלקה מינרלית נטולת פורמלין.

החלקה לשיער לצמיתות ללא פורמלין באישור משרד הבריאות

הפורמלין עשוי לגרום לנזקים מסוימים בשיער, כמו למשל קטיעת השיערה. אם את סובלת משיער יבש וכזה שנשבר בקלות, חשוב לדעת שיש מה לעשות עם זה. BORGANIC הוא תכשיר של החלקה ביתית מינרלית עם חלבונים לשיקום השיער. שימוש בחומר זה עשוי להגביר את תהליכי ההחלמה של השיער ולהאיץ אותם.

עוד כדאי לדעת, השימוש בחומר כמו החלקה מינרלית לא מצריך גם שימוש במחליק חשמלי. רבות כבר דובר על מחליקים חשמליים לשיער. נאמר כי הם פועלים בעוצמות חום מאוד גבוהות אשר עלולות להוביל לנזקים חמורים בשיער, למשל שריפת השיער כליל.

החלקה לשיער ללא חום לוהט של מחליק חשמלי

מחליקים לשיער פחות מומלצים לשימוש בשנים האחרונות. לפחות מאז שכולנו הבנו עד כמה הם יכולים להסב נזקים בלתי רצויים. החלקה מינרלית מצריכה ממך דבר אחד בלבד – שימוש בפן לשיער. פן לשיער יהיה כל מה שאת תצטרכי, את יכולה לשכוח מהמחליק החשמלי הלוהט.

מעבר לחומרים כמו החלקות מינרליות לשיער, את מוזמנת לקבל מידע נוסף ממשווקי BORGANIC. יש לציין, חומרי בורגניק החלקה מינרלית הם באישור משרד הבריאות. למעשה, הם בטוחים מאוד לשימוש גם בעודך בבית וללא הספר שלך.

החלקה ביתית לשיער לצמיתות ללא פורמלין

גם אם את מתכננת לבקר בקרוב אצל הספר, את תוכלי להשתמש בחומר ההחלקה המינרלית בכדי להחליק את השיער. השימוש בחומר הזה הוא פשוט למדי והוא מצריך קריאה של הוראות בסיסיות בלבד. אין צורך להיעזר ביד מקצועית בכדי להניב תוצאות של החלקת שיער לצמיתות. ואם כבר משתמשים במילה "לצמיתות", חשוב כאן להבהיר משהו קונקרטי.

למעשה, אין כזה דבר באמת החלקת שיער לצמיתות. כשאומרים החלקת שיער מינרלית לצמיתות, מתכוונים להחלקה פעם בחצי שנה. בכל פעם שאת שמה לב לצמיחה של השיער, את תצטרכי להחליק אותו מחדש. לא בגלל שההחלקה לא עובדת, אלא פשוט בגלל שהשיער החדש שצמח זקוק להחלקה גם הוא. אם את צריכה סיוע נוסף בנושאי החלקות שיער מינרליות, אנו מזמינים אותך לקבל ייעוץ דרך משווקי BORGANIC – החלקה מינרלית לצמיתות. תוכלי לקבל את הסיוע שלך מצוות מומחים בתחום החלקות שיער.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן