איך לעבור דירה באשקלון ב-5 צעדים?

 

עוברים דירה? שיהיה בשעה טובה. כדי לעשות את זה כמו שצריך ולהימנע מטעויות, יש כמה כללים שאתם צריכים להכיר.

במאמר הבא נעזור לכם לצלוח את המשימה בשלום, באמצעות 5 צעדים שתוכלו ליישם באופן פשוט.

אז למה חשוב לעשות סקר שוק לפני שסוגרים ואיך משיגים ארגזים בחינם? קבלו 5 טיפים למעבר דירה באשקלון שיעשו לכם הרבה סדר.

צעד 1: עושים סקר שוק

אל תמהרו להזמין את חברת ההובלות הראשונה שאתם שומעים עליה, גם אם יש לכם המון המלצות עליה. בצעו סקר שוק ובדקו כמה נהוג לגבות על הובלה כמו שלכם.

אחרי שהבנתם את סדר הגודל של המחירים, זה הזמן לקחת מספר הצעות. אף פעם אל תסתפקו באחת או שתיים, תמיד השוו כמה מחירים של חברות הובלה שונות. צכעד זה ישמש אתכם כדי להתמקח על המחיר ולהבין מה טווחי המחירים של השירות.

שימו לב שלעתים קרובות התמחור נעשה גם בהתבסס על זמינות ולחץ עבודה של המובילים כך שאם תמצאו חברה זמינה שצריכה את ההובלה שלכם, תוכלו לעתים לחסוך סכומים משמעותים.

אחת הדרכים לעשות את זה היא להשוות הובלות דירה באשקלון ב-ASK5 על מנת שיהיה לכם קלף מיקוח על המחיר.

אגב, אל תתפתו תמיד להצעת המחיר הזולה ביותר, בחרו דווקא במפורטת והברורה ביותר, ובזו שעושה עליכם את הרושם הכי מקצועי שיש, אחרת זה עלול לעלות לכם ביוקר.

צעד 2: מקבלים הצעת מחיר בבית

אם חשבתם לקחת הצעת מחיר טלפונית ולהסתפק בזה, זה הזמן לחשב מסלול מחדש. זה בסדר לקחת הצעת מחיר ראשונית להתרשמות בלבד, אבל אם אתם ממש מתכוונים לסגור עם המוביל, דרשו ממנו שיגיע אליכם הביתה לתת הצעה מסודרת.

במהלך הביקור המקדים נציג החברה יסייר אתכם בבית ויבין מקרוב מה המורכבות של העבודה. הוא יוכל לבדוק מה כמות התכולה, האם יש פריטים כבדים במיוחד, האם יש מעלית, האם צריך מנוף והאם צריך לפרק ולהרכיב רהיטים.

מזמינים מוביל מראש

זה לא משנה אם אתם צריכים הובלת דירה באשקלון או כל עיר אחרת, אין ספק שאתם צריכים להתארגן על מוביל מראש. אחרת, אתם פשוט תהיו נתונים לחסדים של מובילים שיעשו לכם טובה, וזו כבר לא פתיחה טובה מבחינתכם.

סגרו מוביל לפחות חודש מראש וקבעו מועד מוגדר, על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות בהמשך. ככל שתתעכבו עם סגירה של מוביל, כך רמת הלחץ תעלה ואתם עלולים להגיע ליום המעבר בלי הובלה.

בכל מקרה, כמובן שבמידה ואתם עוברים דירה בתוך העיר, חפשו מוביל שמספק שירות בתוך אשקלון, על מנת לקבל את המענה המהיר ביותר עבורכם. אם תהיו מספיק גמישים בתאריך ההובלה ותיכנסו על בסיס מקום פנוי, יתכן גם ותקבלו הנחה על ההובלה.

משיגים ארגזים בחינם

בדרך כלל מובילים נוהגים לספק 20 ארגזים ללקוחות שלהם בחינם. לא כולם נוהגים לעשות זאת, כך שמומלץ לברר מה המדיניות של המוביל שלכם מראש.

בכל אופן, תמיד תוכלו לפרסם הודעה בקבוצת הוואטסאפ של השכונה ולשאול למי יש ארגזים מיותרים למסירה.

האמינו לנו, משפחה שזה עתה עברה דירה ותקועה עם ארגזים מיותרים, תשמח שתגיעו לקחת אותם במקום לרוץ איתם עד לקרטוניה הסמוכה.

בנוסף, תמיד תוכלו לחפש ארגזים משומשים מחוץ לרשתות המזון. ברוב המקרים הקרטוניה שלהן מפוצצת בארגזים, שרובם ממש טובים לאריזת דירה. קחו כמובן את הארגזים האיכותיים והשמורים, נערו אותם לפני שאתם מכניסים אותם לבית שלכם וודאו שאין בהם לכלוך או מזיקים.

אורזים חודש לפני ההובלה

גם בכל הקשור לאריזת הדירה, אל תחכו לדקה התשעים על מנת שלא להיכנס ללחץ. התחילו לארוז כחודש לפני ההובלה אם יש לכם דירה גדולה וכמות גדולה של תכולה. במידה ויש לכם דירה קטנה וכמות קטנה של תכולה, תוכלו להתחיל גם שבועיים לפני.

החליטו עם עצמכם שאתם אורזים ארגז אחד בכל יום, כך גם לא תיכנסו ללחץ וגם תעשו את העבודה בצורה מסודרת, על פי ההיגיון והשכל שלכם. בנוסף, תוכלו לשתף את בני המשפחה שלכם בתהליך, על מנת שירגישו חלק ממנו.

צילום: 123RF

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן