ראש העיר ומפקד מחוז דרום בכבאות והצלה ישראל נפגשו; "נמשיך לשתף פעולה למען ביטחונם של תושבי העיר"

תומר גלאם,מפקד מחוז דרום בכבאות והצלה ישראל

"ראש העיר נפגש עם מפקד מחוז דרום בכבאות והצלה. בפגישה דנו בקידום מספר נושאים אשר יותאמו לעיר אשקלון שמתפתחת ועתידה להכפיל את כמות התושבים", כך הודיעו מחלקות הדוברות בכבאות והצלה ישראל ובעיריית אשקלון.

השבוע התקיימה פגישה של ראש העיר אשקלון, תומר גלאם יחד עם מפקד מחוז דרום בכבאות והצלה לישראל, טפסר שמוליק פרידמן, סממ"ז דרום תת טפסר ציון שנקור, רמ"ח הגנה מאש מחוז דרום טפסר משנה ספי שמיר, מת"ח אשקלון טפסר משנה שלום מכלוף ובעלי תפקידים נוספים בתחום הגנה מאש, בכדי לקדם מספר נושאים דחופים אשר יותאמו לעיר אשקלון אשר מתפתחת ועתידה להכפיל את כמות התושבים.

הישיבה התקיימה בהתאם להנחיות משרד הבריאות בלשכת ראש העיר אשקלון.

בין הנושאים שעלו על הפרק: הקצאת שטח ל-2 תחנות הזנקה כאשר אחת תוקם בדרום העיר והשניה באזור הצפוני ביותר וכך זמני התגובה יצומצמו משמעותית לטובת בטחונם של התושבים. ראש העיר אשקלון הגדיר צוות משימה בכדי למצוא שטחים מתאימים ולהאיץ את התהליך.

שיתוף פעולה הדוק בכל נושא רישוי עסקים בכדי לקדם את כל נושא הרישוי וההגנה מאש.

טיפול בדירות מפוצלות אשר מסכנות את חיי הדיירים בדירות בפרט ואת הבניין בכלל.

הרחבת פרויקט רכישת גלאי עשן לטובת בני הגיל השלישי וניצולי שואה. עיריית אשקלון תרכוש את הגלאים ולוחמי האש מתחנת אשקלון יתקינו אותם לבני הגיל השלישי בהתנדבות מלאה.

עוד עלה על הפרק נושא שיתוף הפעולה בזמן הסלמות וירי תלול מסלול על העיר אשקלון בכדי לשפר את חבירת הכוחות באירוע אמת לטובת התושבים ובכדי להציל נפש ורכוש במהירות ובכוחות משולבים.

מפקד מחוז דרום טפסר שמוליק פרידמן מסר: ״אין ספק שהעיר אשקלון צומחת מהר מאוד ולשמחתי ראש העיר מבין כבר עכשיו כי יש שינויים הכרחיים שעומדים על הפרק. בשנים הקרובות, העיר אשקלון תכפיל את כמות התושבים וזה אתגר בפני עצמו לכלל גופי ההצלה ולרשות עצמה.

אנו נעבוד בשיתוף פעולה בכדי להכין את תחנות הכיבוי באשקלון יחד עם כח אדם מתאים בכדי לעמיד באתגר ולרווחת התושבים ואני מברך על כך את ראש העיר ששם למול עיניו את גודל החשיבות של הנושא".

עוד התייחס טפסר פרידמן לאירועי מזג אוויר קיצוניים ושיבח את פעילות העירייה במקרים כאלו: ״העירייה מבצעת היערכות מופתית ומתפקדת כמודל לערים אחרות בתחום הזה״.

ראש העיר, תומר גלאם אמר כי: ״שיתוף הפעולה הפורה והמוצלח בין הרשות לכיבוי אש בא לידי ביטוי בצורה מיטבית ביותר הן בשעת חירום והן בשגרה, על מנת להבטיח את בטיחותם של תושבי אשקלון הקיימים והחדשים כאחד.

עם אכלוס השכונות החדשות צפויים לנו אתגרים רבים ולשם כך אנחנו נערכים מראש ומקדמים את התוכניות הרלוונטיות על מנת לתת את המענה הנדרש להתפתחות ההולכת וגדלה של העיר.

אני שמח שיש לנו פרטנרים בכיבוי אש שרואים עין בעין את החשיבות בכך ונמשיך לעשות כל שיידרש על מנת ליישם את היעדים המשותפים שלנו על הצד הטוב ביותר לרווחת תושבי העיר״.

תומר גלאם,מפקד מחוז דרום בכבאות והצלה ישראל
צילום: דוברות עיריית אשקלון
טיפול נמרץ קורונה ילדים נפתח בברזילי | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן