לראשונה באשקלון: שיתוף פעולה בין העירייה לפרויקט ׳ידידים במדים׳

חיילים, דלת
אגף הרווחה והשירותים החברתיים מפנה שורדי שואה עריריים, ללא עורף משפחתי ליחידות צה"ליות מאמצות, שתפקידם לשמור על קשר קבוע עם השורדים.

כחלק מהפעילות העירונית הענפה והמגוונת למען האזרחים הוותיקים בעיר, בקרוב יחל שיתוף פעולה ראשון באשקלון בין העירייה לפרויקט ׳ידידים במדים׳ של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים בשיתוף עם צה"ל.

מטרת הפרויקט היא הפגת בדידות של שורדי שואה באמצעות פיתוח קשרים בינאישיים בין השורדים לקצין או לנגד בשירות צבאי המאמץ אותם. אגף הרווחה והשירותים החברתיים מפנה שורדי שואה עריריים, ללא עורף משפחתי ליחידות צהליות מאמצות, שתפקידם לשמור על קשר קבוע עם השורדים.

במסגרת שיתוף הפעולה, השתתף ראש העיר בפעילות הראשונה של הפרויקט בעיר, במהלכה הגיעו קציני צה"ל לבתי השורדים, חגגו עמם וחילקו להם מארזים במהלך השבוע החולף, זאת על רקע יום השואה הבינלאומי וט"ו בשבט.

ראש העיר, תומר גלאם אמר על היוזמה החשובה: ״מרגש לראות את היוזמות הלאומיות והקהילתיות כאחד, באות לידי ביטוי בתקופה מאתגרת זו, ובמיוחד על ידי צבא ההגנה לישראל שעושה עבודה חשובה בימים אלו גם במלחמה נגד הנגיף וגם כעת, ביצירת קשר עם קשישים ושורדי שואה.

עיריית אשקלון עומדת לרשות האזרחים הוותיקים בעיר בכל נושא ויחד עם השותפים הנוספים אנחנו מעניקים מעטפת שלמה ומכילה לגיל השלישי בעיר״.

חיילים, דלת
צילום: אלדד עובדיה
בדרך לערעור בבג"צ – בית המשפט המחוזי הסיר את העיקול מעל ביתו ורכבו של שמעוני – ומה עוד היה בדיון אתמול? כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן