יש מנכ"ל: עידן דוד הוא המנכ"ל החדש של עיריית אשקלון

בתום ועדת איתור, נבחר עידן דוד לתפקיד מנכ"ל עיריית אשקלון והוא יחל את תפקידו בתחילת השנה החדשה. המינוי אושר ברוב קולות על ידי מועצת העיר אמש (שני).

דוד, תושב תל אביב, כיהן כמנכ"ל החברה הכלכלית בת-ים וכמנכ"ל החברה הכלכלית קריית מוצקין. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים כולל התמחות בחשבונאות והוא משמש כחבר סגל אקדמי בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.

המנכ"ל החדש. צילום: אלדד עובדיה

ראש העיר, תומר גלאם אמר על הבחירה: "העיר אשקלון נמצאת בתנופת פיתוח ובינוי אדירה ומשימות רבות ומאתגרות עוד לפנינו. לשם כך, אנחנו לא מתפשרים על אנשי המקצוע הטובים והראויים ביותר ליישום המשימות והחזון שלנו להפוך את העיר אשקלון להיות אחת הערים המובילות בישראל בכל התחומים. עידן מביא עמו ניסיון רב בתחום המוניציפלי ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד ובדרך החדשה שלנו יחד".

עידן דוד אמר לאחר בחירתו: "ראשית, אני רוצה להודות על הבעת האמון ועל ההזדמנות שניתנה לי להוביל, בהתאם לחזון ראש העיר, תומר גלאם, וביחד עם שדרת הניהול, את עיריית אשקלון לעבר מצוינות בכל התחומים תוך הקפדה על תודעת שירות לתושבי העיר ברמה הגבוהה ביותר. אשקלון היא אחת הערים המובילות בישראל וכבוד הוא לי להיות חלק מההתפתחות ומהצמיחה שלה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן