ראש העיר למנכ״ל ׳מאוחדת׳ ו׳לאומית׳: ״פתחו בהקדם האפשרי מתחם חיסונים באשקלון״

ראש העיר, תומר גלאם, פנה הערב (שני) במכתב למנכ״ל קופת החולים ׳מאוחדת׳, סיגל רגב רוזנברג, ולמנכ״ל קופת החולים ׳לאומית׳, חיים פרננדס, בבקשה לפתוח בעיר אשקלון מתחם חיסונים ייעודי לתושבים. המכתב נמסר גם לשר הבריאות, ח״כ יולי אדלשטיין, מנכ״ל המשרד, פרופ׳ חזי לוי ופרויקטור הקורונה, פרופ׳ נחמן אש.

כידוע, קופת החולים ׳כללית׳ החלה להפעיל את היום את מתחמי החיסונים מטעמה, שם נכח גם ראש העיר, תומר גלאם וביצע חיסון נגד הנגיף. מתחם דומה נפתח עבור מבוטחי קופת החולים ׳מכבי׳, בסיוע העירייה, בהיכל הספורט העירוני.

יחד עם זאת, קופות החולים מאוחדת ולאומית טרם פתחו מתחם חיסונים לתושבי העיר. ״תמוה בעיניי כי בעיר מרכזית וגדולה כמו אשקלון, המונה כיום כ-160,000 תושבים, לא נפתח מתחם חיסונים מטעם קופת החולים בראשותך״, נכתב במכתב.

״בשמי ובשם תושבי העיר, מבוטחי הקופה, בהם אזרחים ותיקים רבים המהווים את אוכלוסיית היעד, אני מבקש כי תפעל בהקדם האפשרי לפתיחת מתחם חיסונים ייעודי של קופת החולים ׳מאוחדת׳. אין כל היגיון בכך שאלפי המבוטחים בקופה, אזרחים ותיקים ותושבים עם צרכים מיוחדים, ייסעו לערים השכנות ולא יקבלו את השירות החשוב וההכרחי הזה בעיר אשקלון״.

כמו כן, הוסיף ראש העיר כי עיריית אשקלון תשמח להעמיד לרשות הקופות, במידה ויצטרכו, את כל הסיוע הנדרש לפתיחת מתחם כזה לרווחת התושבים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן