עו"ד פינוי בינוי – מי מייצג אתכם באמת? 

עו"ד פינוי בינוי – מי מייצג אתכם באמת?         

זו בהחלט הזדמנות לחיים טובים יותר, באמצעות תוכנית המיועדת לשינוי המתאר הארצי (תמ"א 38) אפשר לשנות לא מעט. התוכנית אמרה את דברה ולראייה לא מעט דיירים לוקחים חלק בשינוי/ ההליך וכך משפרים את איכות חייהם ותנאי מגוריהם מקצה לקצה ועל הדרך לא שוכחים להיוועץ עם עו"ד פינוי בינוי מנוסה בתחום. 

 

 

שיפור המגורים כבר לא רחוק והוא כאן בכדי לא רק שפר את רמת החיים אלא להפוך את סביבת החיים והמגורים לבטוחה יותר. אז מה בעצם הקשר בין עו"ד פינוי בינוי לבין הליך של שינוי התוכנית לאלתר? 

תוכנית פינוי בינוי תחזק תשתיות של המבנה ובו זמנית תקנה ביטחון באמצעות הוספת חדר ממד נוסף- זה הנדרש על פי חוק. אם כן, במצבים בהם יש צורך בשינויים הנ"ל מסתמן כי אין מנוס וכאן בדיוק כאן נכנס לתמונה עו"ד פינוי בינוי ומספק את המענה הישיר לכל תהליכי השינוי המבוקשים – מגורים מדהימים, חדישים תחת עסקה והתנהלות הוגנת יותר מתמיד. 

תמ"א 38- מתי מחייבים מעורבות עורך דין פינוי בינוי?

עו"ד פינוי בינוי נכנס לתמונה בכדי ליישם ולוודא כי תקבלו כל מה שמגיע לכם במסגרת השינוי העומד להתבצע. בעוד הליך תמ"א מטרתו לייצר שינוי תשתיות וכל הקשור בכך מגיע עורך דין בתחום ומחזק את ההבטחות שהובטחו, הבטחות שמטרתן שיפור תנאי המגורים על כל המשתמע מכך. 

זו יכולה להיות מעלית בטיחותית, חניון בטוח ונכון ובגדול? נראות כל הבניין לרבות תחזוקתו בהווה ובעתיד. מצאתם עורך דין טוב? התכוננו להשיג את כל מה שמגיע לכם על פי חוק וללא בעיות או מתקלים על הדרך.

הליך תמ"א הינו הליך מורכב ביותר והוא מצריך לא מעט בירוקרטיה, מסמכים ולעיתים גם "שורות קטנות"- אלו שנשכחות או נבלעות מעיניהם של האנשים הפשוטים. בדיוק בחלק הזה יתרונו של עורך דין פינוי בינוי עולה על הכול בכך שהוא מוודא עבורכם ויחד אתכם כי הכול נקרא, הועבר ובגדול אתם חותמים אך ורק על מה שצריך ונכון לכם. 

עורכי דין לענייני פינוי בינוי – איך אפשר לקדם לכם את זה? 

בירוקרטיה ושוב בירוקרטיה? מחד היה וייוותר תמיד מורכב מאידך אם אתם בוחרים עו"ד פינוי בינוי אין לכם מושג איך המצב יכול להיות פשוט וקל גם עבורכם. 

הגורמים המקצועיים אותם תבחרו ייקחו מכם את ההתעסקות המייגעת אל מול רשויות מקומיות, יתמודדו אל מול בעיות המקרקעין יהיו מעורבים בתכנון והכי חשוב? לא ישאירו לכם את ההתנהלות המורכבת אל מול רשויות המס.  

האם קיבלתם לאחרונה טפסים מטעם המדינה ואין לכם מושג כיצד להתמודד איתם? כל מה שאתם צריכים זה עורכי דין בתחום הפינוי בינוי. עו"ד פינוי בינוי – בשלב שאתם מתקדמים עוד צעד אל תצעדו אותו לבד, תנו למקצוענים בתחום לעקוף את כל  המחדלים והקשיים ולסייע בידיכם למלא אך ורק את מה שיכול לשרת את מטרתכם הסופית. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן