שר התרבות והספורט חילי טרופר התחסן הבוקר במרכז הרפואי ברזילי

הבוקר (ב') התחסן במרכז הרפואי ברזילי שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ואמר: "אני שמח שגם תורמי איברים ואנשים בקבוצות סיכון יוכלו להתחסן בביטחה".

צילום: דוד אביעוז, צילום רפואי, דוברות ברזילי

מבצע חיסוני הקורונה במרכז הרפואי ברזילי נכנס ליומו השני: עד כה התחסנו במרכז הרפואי כ-500 אנשי צוות רפואיים. הבוקר התארח במרפאת חיסוני הקורונה של ברזילי שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ואף נתן דוגמה אישית והתחסן נגד הנגיף.

בחודש פברואר השנה, תרם השר טרופר כליה לאדם שהוא אינו מכיר. כעת, מתוך רצון לעודד אנשים בקבוצות סיכון להתחסן נגד נגיף הקורונה, הגיע השר טרופר למרכז הרפואי ברזילי שבאשקלון וקיבל את המנה הראשונה של החיסון.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "בתקופות קשות, מה שיש לבני אדם זו תקווה. החיסונים הם תקווה גדולה ואני שמח שגם תורמי איברים ואנשים בקבוצות סיכון יוכלו להתחסן בביטחה. זו הזדמנות נוספת להודות לצוות המרכז הרפואי ברזילי ולצוותים הרפואיים בכלל על עבודתם המסורה בזמנים לא פשוטים ותחת לחץ גדול. אני קורא לכולם ללכת להתחסן".

מנהל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ' יניב שרר, ליווה את השר טרופר בעת ביקורו, הסביר לו כיצד מתבצע תהליך החיסון וכיצד מתמודדים צוותי הרפואה בברזילי עם התחלואה במגיפה, ואמר: "אני מברך את השר חילי טרופר על שהחליט להגיע אל מרפאת חיסוני הקורונה ולהוות דוגמה אישית. המרכז הרפואי ברזילי הציל אלפי חולים בעשרת החודשים האחרונים, ובימים אלה אנחנו צועדים את צעדנו לקראת היפרדות מהקורונה. תודה לשר טרופר שהגיע לכאן כדי לחזק את ידיהם של צוות גיבורי הרפואה של המרכז הרפואי ברזילי".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן