שבתאי צור לא יקבל את תפקיד יו"ר הדירקטוריון של נמל אשדוד, רמז לבחירות הבאות באשקלון?

לראשונה מאז הקמת חברת נמל אשדוד זוכה יו"ר דירקטוריון לכהן יותר משלוש שנים ואף לקבל קדנציה נוספת. הוועדה לבדיקת מינויים ברשות החברות הממשלתיות אישרה את הארכת כהונתה של אורנה הוזמן בכור יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, לשנתיים נוספות.

אורנה הוזמן בכור, צילום: רונן אקרמן

לאחרונה גברו ההערכות לפיהן שגריר ישראל בגיאורגיה וראש עיריית אשקלון לשעבר שבתאי צור יקבל את תפקיד יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אולם ככל הנראה צור, שכבר זוכה לאהדה רבה בקרב מתפקדי הליכוד בעיר ותושבים נוספים, יישאר באשקלון וייתכן ולא ירחק היום בו יחליט להתמודד על ראשות העיר.

במהלך ארבע השנים האחרונות הובילה הוזמן בכור את הנמל לקראת התחרות המתגברת בעקבות כניסת הנמלים החדשים.

במסגרת ההיערכות, וכאסטרטגיה, הדירקטוריון בראשותה אישר תקציב השקעות בהיקפי ענק של 2.4 מיליארד שקלים. במסגרת התקציב ישנה תכנית פיתוח מאסיבית שתשרת את החברה בתחרות העומדת בפניה ותסייע לעמוד ביעדים העסקיים והתפעוליים.


הוזמן בכור הובילה את נושא החדשנות הטכנולוגית בארגון הבא לביטוי בהטמעת טכנולוגיות מתקדמות תוך שיתוף פעולה עם סטארטאפים. החברה בהובלתה סיימה שני מכרזים מיוחדים מסוגם והכריזה על סטארטאפים נבחרים שרואים בנמל אשדוד פלטפורמה מדהימה לפיתוח המוצר שלהם שיביא לשינוי עתיד פני הנמל. כגון :

סטארטאפ שפיתח 'מוח' למכולות באמצעות בינה מלאכותית, סטארטאפ שפיתח אלגוריתם ייחודי המודד את עומק קרקעית הים ושני סטארטאפים המפתחים רחפנים ורכבים אוטונומיים. מדובר במוצרים שיעשו לא פחות ממהפכה בפעילות היומיומית השוטפת של הנמל, אשר מכניסים רוח של חדשנות ומציבים את נמל אשדוד בחזית עולם נמלי הים.


יו"ר הדירקטוריון הוזמן בכור אמרה היום : "אני מבקשת להביע את תודתי לשרת התחבורה ח"כ תא"ל במיל, מירי רגב ולשר האחראי על רשות החברות ח"כ דודי אמסלם, על האמון המלא שניתן בי ובחברה.

המשך עבודתי כיו"ר דרקטוריון החברה, גם בקדנציה שניה, מהווה תעודת הערכה קודם לכל לחברת נמל אשדוד ועובדיה אשר פועלים סביב השעון לטובת המשק והכלכלה הישראלית. אני משוכנעת שהעורק הראשי של המשק הישראלי- נמל אשדוד – ידע להתמודד בתחרות המתגברת עם הנמלים החדשים ולהמשיך ולהיות הנמל הגדול בישראל."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן