החפרפרת בבניין העירייה הצטרפה לזבובים – יועיל לשקיפות מול התושבים?

זמן רב היו בבניין העירייה במרכז הנפתי שמועות על זבובים על הקיר.

הדבר החל עוד בתקופתו של רה"ע איתמר שמעוני ולאחר מכן בתקופתו של תומר גלאם, ונמשך עד לשנה האחרונה, עת נעשו בקומה הרביעית שיפוצים משמעותיים.

אגב, בכתבת תחקיר שערך על שמעוני אחד מערוצי הטלויזיה הוא אף התבטא ואמר שמספיק שהיה מדבר על משהו בלשכתו כראש העירייה ולפתע הדבר היה נודע לכל העיר וסיפר שמדובר בסוג של "זבובים על הקיר".

עם זאת, במסגרת השיפוצים, ככל הנראה, הצליחו במקביל בהנהלת העירייה ליישר את ההדורים מול מספר גורמים אולם לאחרונה התברר כי הזבובים חזרו לזמזם במקום והצטרפה אליהם גם חפרפרת שמסייעת מקומות נמוכות יותר.

לחפרפרת אין קשר לידיעה. צילום: דירק שומאכר, Pixabay

בתחילת השבוע המשנה לראש העירייה לשעבר, חבר מועצת העיר איתי סהר סיפר על גורמים שהביאו להתפטרותו מתפקידיו בעירייה והוסיף כי היה עד לפרנויות ומאבקי קרדיט.

אולם, מסתבר שהפרנויות אליהם היה עד, ככל הנראה הגיעו ממקום נכון וייתכן והופעלו לאחרונה לחצים על ראש העירייה מצד מספר גורמים מבלי שהדבר ידלוף החוצה.

עם זאת, בימים האחרונים נודע כי מידע רב צפוי לעבור דרך הצנרת בעירייה ולא בצינורות המקובלים ישירות למקומות שונים לאחר שהחפרפרת החליטה שהגיע הזמן להוציא דברים החוצה.

הזבובים על הקיר והחפרפרת עשויים לסייע לתושבי העיר לקבל מידע רב בתקופה הקרובה, למרות שפרוטוקולים מעודכנים כמעט ולא מופיעים באתר העירייה שככל הנראה חוששת משקיפות.

זבוב עם עינים טכנולוגיות מתקדמות? צילום: Sergio Cerrato Pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן