גלאם לפני "תכסיס רון קובי 2" ואשקלון בדרך לועדה קרואה? ההתפטרות השבוע של סהר הצליחה לזעזע את הנהלת העירייה

בניין עיריית אשקלון

השבוע התפטר המשנה לראש העירייה, איתי סהר, עברה בהתחלה בצורה חלקה יחסית בהנהלת העירייה, אולם מסתבר שמתחת לרדאר מבינים גורמים בכירים בעירייה כי ייתכן ואשקלון נכנסת לפלונטר הגדול השני שלה בשנים האחרונות.

סהר, חבר קואליציה שנחשב לנאמן על הנהלת העירייה התפטר השבוע באופן סופי מתפקידיו השונים בקואליציה של גלאם וסיפר על פרנויות ומאבקי קרדיט בקומה הרביעית.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

ההתפטרות של סהר שמגיעה לאחר המעבר של חברי המועצה אטיאס ויפרח לאופוזיציה מעמידה כעת את רה"ע גלאם במצב סחיט גם פוליטית שכן הוא חייב להעביר את תקציב העירייה בזמן הקבוע בחוק.

בסביבתו של גלאם מבינים שחברי מועצה אחרים שנמצאים נכון להיום בקואליציה, עשויים לפרוש בקרוב וגלאם יתקשה להעביר את התקציב ולמעשה נזהרים מ"תכסיס רון קובי 2" שבסופו, במידה וייצא לפועל, עשויים לכפות על אשקלון ועדה קרואה או במקרה הקל יותר הליך בחירות בקרב חברי מועצת העיר, זאת בהנחה ולא יהיה אירוע אחר שימנע את המשך התנהלות העירייה במתכונת הנוכחית.

ישיבת המליאה של מועצת העיר לאישור התקציב 2020 ( של שנת הפעילות המסתיימת ). צילום ארכיון: דוברות עיריית אשקלון

במידה וחברי מועצה נוספים אכן יפרשו בימים הקרובים הקואליציה כבר לא תזכה לרוב מוחץ בעירייה וגלאם כאמור יתקשה להעביר את תקציב העירייה וגם במידה ויצליח, כמעט כל חבר מועצה שיצביע בעד יוכל לקבל את מלוא הדרישות שלו, כל זה קורה בימים בהם העיר כולה עומדת בפני סערה גדולה על פי גורמים בעירייה.

היורה חזר לעיר: לילה מתוח בשכונת ברנע – ירי לעבר בית בבניין מגורים

 

נציין שגלאם כבר הצליח להוכיח יכולות פוליטיות בעבר כשניצח במאבק לראשות העיר במסגרת הבחירות לראשות בקרב חברי המועצה לאחר השהייתו של רה"ע איתמר שמעוני, אולם ייתכן שהפעם יתקשה עוד יותר בהנחה וייכנס לפלונטר במסגרת תכסיס שיבוצע על ידי חלק מחברי המועצה.

כמו כן, בימים האחרונים נערך מרתון פגישות קדחתני בין בכיר בליכוד ברמה הארצית לתושבים בולטים באשקלון ופעילי ליכוד שכבר הצליחו לפקוד כמות אנשים גדולה למפלגה, והבכיר נפגש עם האנשים ככל הנראה בעקבות הכנות לקראת מירוץ אפשרי לראשות העיר בבוא העת.

הלכה יומית לע״נ חיים לוגסי ז״ל בן רחל שתח״י ולע״נ פנחס מיכלאשוילי ז״ל

 

במקביל, אמש נערכת פגישה בביתו של יו"ר סניף הליכוד באשקלון מישל בוסקילה עם שרת התחבורה מירי רגב ואורחים רבים, בהם גם רה"ע גלאם.

בוסקילה נחשב לאיש החזק בליכוד באשקלון, וגורם אחר שחזר לארץ לאחרונה – רה"ע לשעבר שבתאי צור ככל הנראה יקבל לידיו את תפקיד יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד ולא ירצה להתמודד באשקלון.

חבר מועצה אחר שנמצא היום בקואליציה אמר למערכת 'אשקלון נייעס': " בעצמי כבר מחכה לרגע לפרוש. כל היום מופעלים עלייך לחצים ואנשים גם לא מעריכים את זה בסופו של דבר. מה זה נותן? נכנסתי לפוליטיקה בשביל לעזור ולסייע אבל תככים, מזימות ועוד, זה לא בשבילי בשום צורה. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן