"הוא התעקש שנחגוג לו את היום הולדת כבר בשבת ולא נחכה עוד כמה ימים" צפו בדברי ההספד הכואב של הרב יובל אוחיון לבנו דוד ישראל ז"ל וגרסת הנהג בבית המשפט

אמש הובא למנוחות דוד ישראל אוחיון ז"ל שנהרג בתאונת הדרכים הקשה בכביש הגישה לבית העלמין החדש בשכונת גבעת ציון.

התאונה שהחרידה את כל תושבי העיר משכה למקום תושבים רבים שניסו להבין כיצד התרחשה התאונה המזעזעת בה נהרג דוד ישראל ז"ל.

במקביל, המשטרה ביקשה לערוך בדיקה לגופה, ופרקליט המשפחה, עורך הדין שי רובין ונציג המחלקה המשפטית בזק"א שניר אלמליח הגיעו לבית המשפט תוך שהם מסכימים לערוך בדיקה חיצונית בלבד ומציגים את דרישת המשפחה לשחרור הילד במהירות לאחר הבדיקה החיצונית לקבורה.

הרב מאיר בוסקילה מזק"א, נציג המחלקה המשפטית בזק"א שניר אלמליח, ועו"ד שי רובין, פרקליט המשפחה אמש בבית המשפט באשקלון. צילום: אודי דוד בן דוד

בתום הדיון שהתנהל באולמה של כב' השופטת דורית בונדה הוחלט שהוגפה תשוחרר לקבורה עד השעה 21:30 ואכן ההלוויה התקיימה אמש בבית העלמין החדש באשקלון.

בהלוויה הספיד את בנו דוד ישראל ז"ל הרב יובל אוחיון יבלט"א בדברים רווי אמונה בקב"ה ולמרות שהמלווים הגיעו לחזק את המשפחה ובכו ללא הרף, הרב יובל היה דווקא זה שחיזק את כל הנוכחים.

ציון המנוח דוד ישראל אוחיון ז"ל. צילום: אודי דוד בן דוד

הרב אביטן עלה להספד באמצעות מכשיר הטלפון ודבריו הושמעו למלווים תוך שהוא מציין את ההקשר בין פרשת העקדה בה אברהם אבינו ע"ה התנסה בעקידת יצחק בנו ואמר שהרב יובל הגיע גם הוא לעקידה.

צפו בהספד של הרב יובל אוחיון שליט"א לבנו דוד ישראל ז"ל:

עו"ד ארז אמיגה, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הנהג שחשוד בדריסת הילד באשלקון: "מדובר בתאונה טראגית וקשה. הנהג מסר גרסה מפורטת לפיה לא הבחין בתאונה, ולא הרגיש שהייתה תאונה. לפיכך, לא ברח מהזירה והמשיך בעבודתו. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם ותבדוק את גרסתו"

מהמשטרה נמסר בתום הדיון כי: " הנהג החשוד תושב אשקלון בשנות ה60 לחייו, ישהה במעצר עד השעה 16.00 ולאחר מכן יעבור למעצר בית מלא של 5 ימים. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן