דירות באשקלון – שילוב של עבר מדהים עם עתיד מזהיר

באשקלון יש כל מה שצריכים. העיר היא  שילוב של עיר מרכזית בדרום הארץ ביחד עם חוף ים שכיף מאוד לשהות בו. כאשר תירצו לרכוש דירות באשקלון, דעו שמחכה לכם שפע של עבודה, מערכת חינוך טובה, פיתוח עירוני, תשתיות טובות ועוד. מומלץ מאוד לבקר באשקלון ולבדוק מה יש לה להציע לכם. על הדרך תוכלו ללכת לשוק, לאכול במסעדות טובות וליהנות מהים הנהדר. אם אתם חוששים ממרחק מהמרכז, אין לכם מה לדאוג. באשקלון יש רכבת מצוינת שיכולה להביא אתכם לכל מקום. כביש 4 שעובר סמוך אליה יכול להביא אתכם בקלות עד לצפון הארץ. באשקלון יש את כל מה שתצטרכו בשביל העתיד שלכם.

החלטתם שאתם רוצים לעבור לגור באשקלון, מה כדאי לעשות לפני שרוכשים בה דירה.

חשוב מאוד שתראו  את הדירות באשקלון  כאשר יש אור יום. באור יום תוכלו לראות הכי טוב איך הדירה נראית והאם ישנם ליקויים בה ובאזור שמסביב לה.  תבררו מיהם שאר הדיירים שיש בבניין. הם אלה שיהפכו להיות  השכנים שלכם. חשוב לבדוק אם יש ועד בית שדואג לטיפוח הבניין. תבדקו אם קיימות תכניות נוספות  לבנייה בעתיד. חבל מאוד שפתאום יבנו מגדל שיסתיר לכם את הנוף היפה לים. אם הבניין ישן, תבדקו היטב אם אין תכניות לפינוי בינוי או לתמ"א שרוצים לעשות בו. תבררו אם ישנה עלייה בערך הבתים בשכונה שאתם עומדים לקנות בה.  לעתים שווה לרכוש דירה שהיא טיפה ישנה  שאותה תוכלו למכור ולקנות בכסף שהרווחתם דירה יותר טובה.

כמה טיפים על מה שצריך לברר לפני שקונים  דירות באשקלון

  • דבר ראשון שחשוב לבדוק בדירות באשקלון הוא התקציב שלכם. חשוב להחליט על תקציב שתוכלו לעמוד בו. כאשר החלטתם כעל תקציב, אל תחרגו ממנו, זה ימנע מכם צרות בעתיד.
  • מיקום הדירה הוא קריטי. מיקום הדירה הוא שילוב של הצרכים שלכם עם התקציב שהעמדתם לצורך רכישת הדירה.
  • מומלץ מאוד לבדוק את הדירה בתחילה באור יום ולאחר מכן מספר פעמים נוספות בשעות שונות של היום ובימים שונים של השבוע. מספר ביקורים במספר מועדים יראה לכם הכי טוב את טיב הדירה והסביבה שאתם הולכים לחיות בה.

איש מקצוע שיסייע לכם זה רעיון טוב מאוד

כאשר אתם חושבים לקנות דירות באשקלון, מומלץ לכם בחום להשתמש בשירות של אנשי מקצוע. אנשי מקצוע יוכלו להתאים בצורה אופטימאלית את התקציב שלכם עם הצרכים שלכם. ישנם מתווכים שיכולים להציע לכם את שירותיהם של בעלי מקצוע אחרים, למשל עורכי דין יועצי משכנתאות ועוד. אנשי מקצוע אמנם יעלו לכם כסף אך התמורה שהם יציעו לכם יכולה להוריד באופן משמעותי את מחיר הדירה ואת מחיר כל הדברים שצריכים לשלם עליהם חוץ מהדירה, למשל מיסים, מובילים ועוד. הכי חשוב, חפזון הוא מהשטן. תשבו, תחשבו היטב על כל דבר ואז תקבלו את ההחלטה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן