מזעזע: ניסיון הריגה נגד קטינה מאשקלון

קטינה מאשקלון ניצלה בימים האחרונים מניסיון הריגה.

הקטינה, חוותה לאחרונה אירוע טראומתי, ועדיין, לא בטוח שצפתה את הכיוון אליו האירוע יוביל.

אילוסטרציה: Image by Corey Ryan Hanson from Pixabay

בימים האחרונים, הקטינה נכנסה לליבם של רבים מתושבי ישראל ומנגד, למקלדת של רבים אחרים שהחליטו שהיא אמורה להיות נושא הדיון שלהם.

הרשתות החברתיות גועשות ורועשות לאחר פרסום פרשת ההתעללות בקטינה מאשקלון ודיונים רבים העוסקים בשאלה אם היא שיתפה פעולה עם המתעללים הפכו להיות נחלת הכלל.

אותם המשתפים, המשתתפים והמתכתבים שחושבים אולי שזה מועיל או כיף לפטפט בנושא, לא עצרו לרגע לחשוב שייתכן ובני משפחתה של הקטינה והקטינה עצמה עשויים לקרוא את ההתכתבויות.

נציין שהחקירה עדיין לא הסתיימה, ולפי גורם במשטרה, גם לשוטרים לא ברור עדיין מה היה שם וככל שהחקירה מתקדמת והשוטרים אוספים ראיות נוספות, מתגלים פרטים חדשים בפרשה המזעזעת.

בתוך כך, על הקטינה מופעלים לחצים אדירים ברשתות החברתיות, יש גם נשים וגברים המבקשים תיעודים ההתעללות, ושוב, מבלי להכנס לשאלה המיותרת אם זה היה בהסכמה או לא, דבר כזה לא אמור לקרות בשום צורה.

הורים רבים הבינו שאין מה לשלוח את ילדיהם לבד לחופשה ללא השגחה שלהם, אחרים כבר החלו לנקוט פעולות והחלטות בנוגע למניעת מכשירי הסמארטפון ( טלפונים חכמים ) מילדיהם במטרה להציל את חייהם ולמנוע מהם להגירר למקומות לא רצויים ועדיף מאוחר מאשר לעולם לא, כיף ובילויים אפשר עם כל המשפחה, לפחות עד שמתבגרים לחלוטין.

עם זאת, רבים ממשיכים את השיח הבזוי ברשתות החברתיות ולא מבינים שמה ש"באפם הרגו איש" ייתכן גם היום וביתר שאת עם המקלדת והרשתות השונות, שם השמועות רצות במהירות.

בין המתכתבים גם כאלו שכבר חרצו את גולם של הקטינה או החשודים בפרשה עם התבטאויות קשות ומזעזעות, ואם גם אתם לא רוצים שהכותרת תהיה חלילה גם מחוץ לרשת החברתית, בקשו מהמתדיינים למיניהם להוריד את מפלס השנאה ולבטל את השיח בנושא, מדובר בדיני נפשות, והאמת והשלום אהבו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן