יוצאים לטיול בר מצווה/ בת מצווה בחו"ל עם טרוולאור

יש לכם ילד או ילדה שחוגגים בר מצווה/ בת מצווה בקרוב. לקראת האירוע המשמעותי הזה, אינכם רוצים להסתפק רק במתנה קטנה או אפילו בחגיגה באולם, אלא לעשות משהו מיוחד באמת, כמו טיול בחו"ל. זה יכול להיות טיול שורשים בעקבות ההורים של הסבא והסבתא או הטיול הראשון של הילד או הילדה בחו"ל. היום בעידן האינטרנט אפשר בהחלט לצאת לחו"ל בזיל הזול, כך שעוד יישאר כסף לשמלה, לחליפה ולהפקת אירוע באולם מפואר.

חוגגים בר מצווה/ בת מצווה עם טרוולאור

בעזרת האתר הבינלאומי של טרוולאור תוכלו למצוא בקלות בתי הארחה זולים לטיול המצווה הנכסף. כי בינינו, בעוד שניתן להשתתף בהרבה אטרקציות חינמיות וזולות בעולם, הרי שכשמגיעים להזמנת מקומות לינה במלון, עלולים להגיע להוצאות גבוהות. ובכן, האתר של טרוולאור מציע לכם מנוע חיפוש מתקדם שבזכותו תוכלו להגיע למקומות המציעים הארחה זולה לפי הכיס.

תנו לילד לבחור את הטיול באתר

האתר של טרוולאור נגיש עבור כולם, ובייחוד עבור משתמשי האינסטגרם הצעירים. חשוב לשתף את הילד והילדה בבחירת היעד שלהם לטיול המצווה המתקרב. גם הם יכולים להיכנס לאתר, לבחור יעד ובית מלון זול. אפשר, כמובן, לבצע בקרה על הבחירה ולבדוק אם מחיר המלון מתאים לכם. וגם אם לא, תמיד תוכלו לעשות חיפוש חוזר ולבחור את המלון הזול ביותר שמציעים לכם.

קצת על טרוולאור

טרוולאור היא חברה ישראלית שהוקמה על ידי יוסי כהן ופועלת משנת 2015. בתור חברה העוסקת בתחום התיירות, היא פונה לא רק לקהל הישראלי, אלא גם לקהל הבינלאומי. כך, ארצות כמו מקסיקו וארגנטינה הפכו לארצות תיירותיות מבוקשות הפעילות רבות תחום התיירות, ועמן, בין השאר, עובדת טרוולאור. זאת ועוד, החברה הישראלית עובדת עם כשני מיליון בתי הארחה וזמינה לגולשים ב-35 שפות.

טרוולאור אמנם פועלת על פי רעיון לא חדש כלל שבמסגרתו גולשים מן המניין משפיעים על התנהלותו של השוק. עם זאת, מדובר ברעיון שהפך את החברה לאחת המובילות בשוק. שיטת ה"מפה לאוזן" הייתה עוד ידועה בימי קדם, וכאן היא הפכה להצלחה אדירה. גולשים שעוברים מיון והכשרה מתאימה על ידי נציגי טרוולאור, יכולים להמליץ, לכתוב מאמרים וכמובן למכור חופשות, כאשר בתמורה לכך הם מקבלים לידם רווח נאה.

כוחם של הרבים

פתיחת עסק במדינה קטנה כמו ישראל מלווה בסיכון לא קטן. מתוך כ-50,000 עסקים שקמים בישראל בכל שנה, נסגרים כ-45,000. יוסי כהן הבין שכדי לגבור על החברות הגדולות הקיימות בשוק בתחום התיירות, חברות שמייצרות מיליארדים בשנה, עליו לגייס לעזרתו את הגולשים ברחבי האינטרנט, להכשיר אותם להיות סוכנים ולתגמל אותם בהתאם על כל עסקה. וכך, כוחם המאוחד של הגולשים יכול להשפיע על השוק התחרותי הזה ולהוזיל באופן משמעותי את המחירים עבור החופשות.

יוצאים לטיול בר מצווה ללא נזק כלכלי

בימינו, יותר ויותר הורים מעדיפים לערוך את טיול הבר מצווה בחו"ל. ראשית, טיול בר מצווה/ בת מצווה בחו"ל הוא דרך מקורית לצרף את הצעירים לעולמם של המבוגרים. המעבר מילדות לבגרות הוא רגע מיוחד שכדאי לציין באמצעות פעולה המאפיינת בעיקר את עולמם של המבוגרים – טיול לחו"ל. שנית, רבים מנצלים את הטיול לחו"ל כדי לצאת למסע שורשים בעקבות הסבים והסבתות, ואף בעקבות דורות קדומים יותר. מסע זה יכול להיות דרך מאלפת וטובה לחגוג את גיל המצווה: הילד והילדה יוכלו ללמוד יותר על קרובי המשפחה שלהם דרך טיול מהנה. ולבסוף, בימינו בזכות טרוולאור אפשר בהחלט להוציא את ילדי המצווה לחופשות זולות ומשתלמות, ועדיין לחסוך כסף.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן